BULÍNOVÁ, S. Marketingová komunikace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.
Hlavní cíl práce byl naplněn. Navrhovaná opatření na optimalizaci marketingové komunikace jsou v souladu s navrhovaným cílem a jsou strukturována dle teoretického rámce. Autorka použila relevantní metody pro sběr a analýzu dat. Autorka dobře interpretuje závěry z provedených analýz a vlastního průzkumu. Navrhovaná řešení jsou konkrétně definována a obsahují finanční rámec, časový harmonogram, personální zajištění, což umožňuje snadnější implementaci do praxe. Formální náležitosti a použitá terminologie je na uspokojivé úrovni. Práce s citačními zdroji má také uspokojivou úroveň. Otázka k obhajobě: Jakou důležitou roli hrají reference (doporučení) zákazníků v marketingové komunikaci společnosti Hervis?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | D | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | D |
Autorka v práci navrhuje změny v komunikačním mixu společnosti Hervis. Pro analýzu využila standardních metod a výsledky analýzy potom aplikovala v návrhové části. Používá odborný jazyk a i formální úroveň práce je na dobré úrovni.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji | B | ||
Splnění stanovených cílů | B |
eVSKP id 109771