JAGOŠOVÁ, T. Návrh komunikačního mixu vybraného podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.

Posudky

Posudek vedoucího

Milichovský, František

1) Jak byl stanovený výběrový soubor pro dotazníkové šetření? 2) Lze dotazníkové šetření považovat za reprezentativní?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B Stanovené cíle jsou naplněny na velmi dobré úrovni.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A Stanovený postup řešení diplomové práce odpovídá tématu práce a je proveden na vysoké kvalitativní úrovni.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C Diplomantka vypracovala analytickou část diplomové práce na standardní úrovni. V některých dílčích částech jsou zjištěné nedostatky při interpretaci výsledků.
Praktická využitelnost výsledků C K uvedeným návrhům chybí rámcová vizualizace, která pomůže rozhodnout o jejich realizaci. V návaznosti na závěry v dílčích analýzách jsou určité rezervy v jejich celkovém zhodnocení.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B Diplomová práce obsahuje drobné chyby v jazykové stránce, v použité terminologii a formátu. Tyto chyby však nesnižují úroveň celé práce.
Práce s informačními zdroji, včetně citací B Použité zdroje odpovídají tématu. V provedených citacích jsou drobné překlepy. V návaznosti na aktuální směrnici lze za určitý nedostatek v orientaci považovat rozlišení jednotlivých zdrojů podle jejich typu namísto souhrnného abecedního seznamu.
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Mráček, Pavel

Autorka se v práci zabývá velice zajímavým, aktuálním "trendy" tématem. Práce je zpracována na velice dobré úrovni a autorka zde prokazuje svoji schopnost aplikovat získané teoretické poznatky jak v analytické, tak i v návrhové části. Analytická část využívá standardních postupů a analýz. Doporučil bych zde více se podrobně zaměřit na analýzu komunikačních mixů jednotlivých konkurentů. Zde by mohlo být zajímavé také využití mystery shoppingu. Kladně zde hodnotím vlastní dotazníkové šetření a z něj získané informace. Návrhová část předkládá relevantní, realizovatelné a smysluplné návrhy. V některých částech návrhů jsou drobné nejasnosti - např. vyčíslení letákové kampaně není zcela jasné (není zde napsáno o kolik letáků se jedná, kolik bude stát jejich tisk a distribuce). Práci vnímám jako přínosnou jak z pohledu analýz tak i z pohledu aplikovatelnosti návrhů. Pro praktickou aplikaci návrhů by však bylo vhodné tyto více dopracovat a ujasnit. Práci doporučuji k obhajobě. ....

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C V práci je využito standardních, adekvátních metod. U metod 7S bylo vhodné postupovat přesněji podle samotné metodiky. PEST analýza mohla obsahovat jasné vyjádření dopadu jednotlivých faktorů na analyzovanou společnost. Analýzu konkurence bylo vhodné podrobněji rozebrat a porovnat s analyzovanou společností z pohledu komunikačních mixů.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků C
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B V práci je využito logické, přehledné struktury. Autorka využívá vhodné terminologie na odborné jazykové úrovni.
Práce s informačními zdroji B Práce obsahuje množství adekvátních informačních zdrojů, které jsou vhodně citovány. V návrhové části je pak v uvedení zdrojů u tabulek s jednotlivými náklady drobná nejasnost - autorka udává vlastní zpracování, ale v textu je patrné, že náklady pocházejí z nabídek konkrétních společností (např. tabulka 22, 25).
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 110978