KADLECOVÁ, P. Firemní kultura jako cesta k získání zákazníka u společnosti Symeco s.r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.

Posudky

Posudek vedoucího

Mráček, Pavel

Otázky k obhajobě: - Jaké informace byste umístila na outdoorovou reklamu? - Která rádiová stanice je podle Vás vhodná k využití pro šíření jména společnosti? (Proč)

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 A
Odborná úroveň navrhované části B
Přínos a praktické využití návrhu B
Iniciativa a samostatnost při zpracování A
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň B
Splnění cíle a rozsahu zadání C
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) A
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) B
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Kopřiva, Martin

Navrhovaná známka
A

eVSKP id 40505