PECHA, M. Systém sběru dat z palubní sběrnice vozidla [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2009.
Student přistoupil k řešení zadání aktivně a svědomitě, pracoval velmi aktivně již od počátku, na začátku si stanovil koncepci řešení a následné realizační práce si vhodně rozvrhl. K práci přistupoval velmi svědomitě, aktivně si sháněl informační zdroje a vyžadoval naprosté minimum konzulací. Výsledek práce je je výborný, zadání bylo splněno v plném rozsahu i přes komplikace, na které během řešení narazil. Autor zcela jednoznačně prokázal výborné inženýrské schopnosti.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění zadání | A | 50/50 | |
Aktivita během řešení a zpracování práce (práce s literaturou, využívání konzultací, atd.) | A | 20/20 | |
Formální zpracování práce | A | 19/20 | |
Využití literatury | A | 10/10 |
Uspořádání kapitol není v logickém sledu. Například kapitola 2.2 obsahuje úvod do sběrnice CAN. Ten je obsažen a dále rozebrán i v kapitole 3.1.1, přičemž konečné blokové schéma celého systému se čtenář dozví v kapitole mezi nimi, tj. 2.7. Dalším příkladem je kapitola 3.1.2 kde je řešena problematika určení polohy. V ní diplomant seznamuje čtenáře s principem určení polohy pomocí zeměpisné šířky a délky pomocí systému GPS. Jedná se tedy o rozbor použité technologie, včetně popisu protokolu NMEA v kapitole, která má řešit koncepci sběru dat, kterou diplomant pro zdárné vyřešení úkolu zvolil. Jako slohové cvičení je to sice pěkné, nicméně jako logické členění technického dokumentu krajně nevhodné. U evidentně zkopírovaného obrázku 3.3 chybí zdroj, odkud je převzat. Na straně 20 je vykopírovaná specifikace modulu BU-353 u níž taktéž chybí relevantní odkaz. Rovnice 4 na straně 38 není výpočtem CRC, ale kontrolního součtu (to jsou dvě naprosto odlišené věci). SQL příkaz pro vytvoření tabulky na straně 47 dole je skutečně úctyhodný; otázkou zůstává zda-li je jeho uvedení nějak užitečné.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků zadání | A | 20/20 | |
Formální zpracování práce | A | 10/10 | |
Interpretace výsledků a jejich diskuse | C | 15/20 | |
Odborná úroveň práce | A | 45/50 |
eVSKP id 22375