ALEXOVÁ, V. Návrh řešení efektivní komunikace firmy prostřednictvím účinného brandingu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2008.

Posudky

Posudek vedoucího

Konečná, Zdeňka

Bakalářská práce, jejímž hlavním cílem je zefektivnění vnější komunikace firmy Red Bull na českém trhu, byla studentkou zpracována výborně jak po stránce obsahové, tak i formální. V teoretické části byly zpracovány tematicky relevantní poznatky, které tvoří bázi praktické části. V souladu s vytyčeným cílem provedla studentka v praktické části empirický výzkum, vhodně zvolila metodu dotazníkového šetření, popsala zkoumaný vzorek a interpretovala získaná data. Za velmi přínosné lze označit návrhy pro značku Red Bull na českém trhu, a to včetně jejich rozpracování usnadňující následnou aplikaci do praxe.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění cíle a rozsahu zadání A
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) A
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) A
Odborná úroveň navrhované části A
Přínos a praktické využití návrhu A
Iniciativa a samostatnost při zpracování A
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 A
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň A
Navrhovaná známka
A

Otázky

Posudek oponenta

Kaňovská, Lucie

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Úplnost vypracování A
Zvolený přístup k řešení cíle diplomové práce A
Úrověň zpracování diplomové práce (originalita, zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) B
Obtížnost a správnost řešení A
Přínos a praktické využití návrhu A
Odborná jazyková úrověň B
Písemná a grafická úprava A
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 11653