TOVÁREK, P. Změny ve firemní kultuře, vedoucí k získání nových zákazníků [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.

Posudky

Posudek vedoucího

Mráček, Pavel

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Odborná úroveň navrhované části B
Přínos a praktické využití návrhu A
Iniciativa a samostatnost při zpracování A
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 B
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň B
Splnění cíle a rozsahu zadání A
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) B
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) A
Navrhovaná známka
A

Otázky

Posudek oponenta

Zich, Robert

Práce správně poukazuje na fakt, že problém vytvoření systému řízení firmy má jak strategický tak operativní rozměr. V rozsahu jedné práce je prakticky nemožné toto zpracovat vyčerpávajícím způsobem. Užší zaměření práce by pravděpodobně vytvořilo prostor pro detailnější rozpracování. Na druhou stranu zjevným a vědomím cílem studenta bylo pojmout celou problematiku komplexně. Pozitivně lze hodnotit fakt, že student zvolil prakticky orientovaný přístup vycházející ze znalosti firmy. Vedle předložených návrhů spatřují zásadní přínos práce právě v otevření otázky potřeby vytvoření "systémově" řízené firmy. Tímto způsobem by se firma mohla posunout na zcela jinou úroveň.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Úplnost vypracování B
Zvolený přístup k řešení cíle diplomové práce B
Úrověň zpracování diplomové práce (originalita, zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) A
Obtížnost a správnost řešení B
Přínos a praktické využití návrhu A
Odborná jazyková úrověň A
Písemná a grafická úprava A
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 23350