TOVÁREK, P. Změny ve firemní kultuře, vedoucí k získání nových zákazníků [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Odborná úroveň navrhované části | B | ||
Přínos a praktické využití návrhu | A | ||
Iniciativa a samostatnost při zpracování | A | ||
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 | B | ||
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň | B | ||
Splnění cíle a rozsahu zadání | A | ||
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) | B | ||
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) | A |
Práce správně poukazuje na fakt, že problém vytvoření systému řízení firmy má jak strategický tak operativní rozměr. V rozsahu jedné práce je prakticky nemožné toto zpracovat vyčerpávajícím způsobem. Užší zaměření práce by pravděpodobně vytvořilo prostor pro detailnější rozpracování. Na druhou stranu zjevným a vědomím cílem studenta bylo pojmout celou problematiku komplexně. Pozitivně lze hodnotit fakt, že student zvolil prakticky orientovaný přístup vycházející ze znalosti firmy. Vedle předložených návrhů spatřují zásadní přínos práce právě v otevření otázky potřeby vytvoření "systémově" řízené firmy. Tímto způsobem by se firma mohla posunout na zcela jinou úroveň.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Úplnost vypracování | B | ||
Zvolený přístup k řešení cíle diplomové práce | B | ||
Úrověň zpracování diplomové práce (originalita, zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) | A | ||
Obtížnost a správnost řešení | B | ||
Přínos a praktické využití návrhu | A | ||
Odborná jazyková úrověň | A | ||
Písemná a grafická úprava | A |
eVSKP id 23350