DAVID, P. Organizace outdoorových kurzů pro veřejný sektor [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
Samostatná práce s přímými výstupy do praxe pro autora, která splňuje nároky kladené na tento typ odborné práce. Otázka pro obhajobu práce: Který segment trhu cestovního ruchu si myslíte, že svou podnikatelskou činností nejvíce oslovíte a proč?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | Cíl práce byl splněn, bakalář vytvořil dostatečně podložený návrh pro provedení svého podnikatelského záměru. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | Byly zvoleny hodné metody pro vytvoření práce. Při řešení vybrané problematiky pracoval s potřebným obsahem, který odpovídá zaměření práce. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | Bakalář popisuje dosažené výsledky zjednodušeně, závěry odpovídají analýze a jsou spíše optimistické. | |
Praktická využitelnost výsledků | A | Výsledky práce je možné využít ve vlastní praktické činnosti bakaláře, kterou již částečně provozuje. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | Uspořádání práce odpovídá typu BP, bakalář má menší problémy s použitou terminologií, kde je využíván i hovorový jazyk. Jazyková úroveň odpovídá menší zkušenosti s vypracováním odborného textu. | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
"Autor práce se zabývá problematikou podnikatelského záměru pořádání outdoorových kurzů v horském prostředí. Autor textu prokázal svoje zkušenosti s problematikou a praktické znalosti organizace zmíněných kurzů. Název práce je zvolen obecněji, než cíl práce. Cíl práce autor splnil, i když využitelnost výsledků by mohla být na vyšší úrovni, pokud by se mu podařilo zajistit vyšší zisk společnosti. Výsledky umožňují, v rozsahu v jakém byly zpracovány, tuto činnost organizovat jen jako přivýdělek, nikoliv hlavní činnost. Dotazník, jež je podkladem pro řešení práce, byl navržen solidně. Některé otázky mohly být však položeny komplexněji (rodinný stav, předchozí zkušenosti s obdobnými kurzy, ""navádějící"" odpověď známé a neznámé lokality). Z grafického zpracování dat vyplývá, že vzorek respondentů není dle gaussova rozdělení normální. Východiskem by byl větší počet respondentů. Pro rozsah bakalářské práce jsou ale data získaná dotazníkem zcela dostačující. Za drobný nedostatek považuji odkaz na publikaci z citace textu, chybějící v seznamu literatury (PROCHÁZKA, V., a kolektiv, Horolezectví). Odborná terminologie je místy nepřesná (např. známe nebezpečí subjektivní a objektivní), text obsahuje menší množství gramatických a stylistických chyb. Množství použité literatury je dostačující, mohla být ale větší měrou zastoupena literatura řešící problematiku pobytu v horách. V práci bych upřednostnil dát více prostoru třetí a čtvrté části, na úkor teoretické. Mnohé informace uvedl autor stručně, i když je s hloubkou problematiky obeznámen. Ocenil bych kupříkladu návrh propozic kurzu pro klienty, řešící problematiku dopravy, stravování atd. Závěrem kladně hodnotím inspirující strategii - soustředit se se svou společností na mezeru na trhu - pořádáním náročných sportovních kurzů, které nejsou v běžné nabídce CK."
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | D | ||
Práce s informačními zdroji | D |
eVSKP id 65902