POLÁČKOVÁ, T. Zvýšení spokojenosti zákazníků Tesca expres v Brně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.

Posudky

Posudek vedoucího

Novák, Petr

Otázky k obhajobě: 1) Proč jste prováděla průzkum spokojenosti zákazníků pouze ve čtvrtek v době od 14:00 do 18:00. Je tento časový úsek něčím specifický? Kdybyste prováděla průzkum v jiný čas, předpokládala jste stejné či podobné výsledky? 2) Je v kompetenci vedoucí(ho) prodejny Tesco Expres rozhodnout o změně cen tak, aby ceny byly stejné jako v ostatních obchodech Tesco? 3) Proč jste provedla kalkulaci pouze tří návrhů a ne všech? 4) Jaké očekáváte přínosy pro prodejnu Tesco Expres, budou-li realizovány Vaše návrhy?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků A
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Novák, David

Bakalářská práce Terezy Poláčkové představuje zdařilé vykreslení obchodního řetězce Tesco s interními poznatky z provozu. Práce popisuje pozici společnosti na trhu a nastiňuje její minulost a současnost u nás i v zahraničí. Dále v této bakalářské práci autorka popisuje druhovou skladbu výrobků v řetězcích Tesco a strategii k udržení stávajících zákazníků a přilákání nových zákazníků. Autorka se též zaměřuje na problematiku jedné určité prodejny Tesco Expres Brno Malinovského. Úspěšně zde zpracovává pomocí dotazníků názory zákazníků, týkající se služeb poskytovaných řetězcem Tesco. Pojmenovává a poukazuje na problémové stránky prodejny a odezvu zákazníků na ně. Autorka se také věnuje popisu konkurence, její praktiky a nastiňuje možnosti konkurenčního boje prodejny Tesco Expres Brno Malinovského. V závěru bakalářské práce autorka předkládá vlastní návrhy, jak nedostatky prodejny Tesco Expres Brno Malinovského odstranit, a následně zpracovává manuál pro nové zaměstnance a brigádníky. Autorka se snaží popsat, jak zkvalitnit služby zákazníkům, a jak pomoci ke zvýšení tržeb prodejny Tesco Expres Brno Malinovského. Závěrem: Práce je dobře stylisticky rozvržená, dobře a pravdivě vypovídá o situaci na prodejně Tesco Expres Brno Malinovského. Autorka se snaží výstižně popisovat situaci a poměry na této prodejně. V této bakalářské práci jsou přínosné návrhy k zefektivnění provozu prodejny a zlepšení kvality služeb směrem k zákazníkovi. Jakožto nedostatečně zpracované považuji pouze výslednou kalkulaci nákladů, ve které nejsou zohledněny veškeré doporučované návrhy. Cíle práce byly splněny, kromě výše uvedeného nedostatku je pečlivě zpracovaná a doporučuji k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 66427