ČÍŽKOVÁ, P. Marketingový mix společnosti TAMIS AIRSOFT s.r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.

Posudky

Posudek vedoucího

Mráček, Pavel

Autorka ve své práci prokazuje schopnost aplikovat získané teoretické znalosti do praxe. Kladně hodnotím celkový pozitivní vztah k tématu při zpracování práce. Jako velice zajímavý se dá označit nápad v návrhu kapitoly 3.6. "Lékaři, policie, hasiči", kde autorka navrhuje pořádání "bitvy" o putovní pohár. Tento způsob marketingové aktivity může být při propojení na média velice zajímavou PR aktivitou. Otázky k obhajobě: Jak poznáte, že se nový hráč zatím ještě nikdy neúčastnil žádné akce TAMIS AIRSOFT? Vedete si nějakou evidenci a vždy hráče kontrolujete? Co si myslíte o možnosti zneužívání takovéto akce ze strany hráčů? (kapitola 3.5. Mimosezónní akce)

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací C
Praktická využitelnost výsledků C
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Milichovský, František

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod D
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků C
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji C
Navrhovaná známka
C

Otázky

eVSKP id 73404