ČÍŽKOVÁ, P. Marketingový mix společnosti TAMIS AIRSOFT s.r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Autorka ve své práci prokazuje schopnost aplikovat získané teoretické znalosti do praxe. Kladně hodnotím celkový pozitivní vztah k tématu při zpracování práce. Jako velice zajímavý se dá označit nápad v návrhu kapitoly 3.6. "Lékaři, policie, hasiči", kde autorka navrhuje pořádání "bitvy" o putovní pohár. Tento způsob marketingové aktivity může být při propojení na média velice zajímavou PR aktivitou. Otázky k obhajobě: Jak poznáte, že se nový hráč zatím ještě nikdy neúčastnil žádné akce TAMIS AIRSOFT? Vedete si nějakou evidenci a vždy hráče kontrolujete? Co si myslíte o možnosti zneužívání takovéto akce ze strany hráčů? (kapitola 3.5. Mimosezónní akce)
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | C |
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | D | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji | C |
eVSKP id 73404