BARDOŇ, M. Návrh marketingového plánu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | C |
Autor práce si pro dnešní komerční dobu, která se vyznačuje velkým konkurenčním bojem, zvolil velmi aktuální téma. Stanoveného cíle, vytvoření návrhu marketingového plánu, se mu podařilo dosáhnout. Práce velmi podrobně analyzuje marketingové prostředí vybrané společnosti, která působí na trhu se zdravotnickým materiálem. Analýza je provedena k tomu vhodnými metodami. Autor práce výsledky analýz vztahuje ke stanovenému cíli, adekvátně je vyhodnocuje a navrhuje vhodná opatření. Práce je dle mého názoru velmi přínosná pro produktového manažera divize Medical, závěry a doporučení jsou okamžitě aplikovatelná v praxi.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 71406