DOBAI, S. Návrh zdroje tepla pro domovní vytápění [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2017.
Hlavní cíl předložené bakalářské práce spočíval v nalezení optimálního zdroje pro domovní vytápění. Tento i další dílčí cíle práce byly naplněny. Práce je zpracována kvalitně, jednotlivé kapitoly na sebe logicky navazují. Student pracoval na práci samostatně a využíval konzultací, závěry z těchto konzultací byl schopen zapracovat do dalšího postupu. Práce má potřebné náležitosti a přiměřenou grafickou úroveň. Výskyt pravopisných chyb a překlepů je přiměřený délce práce. Práce splňuje zadání v celém rozsahu a práci doporučuji k obhajobě. Práci hodnotím známkou A - výborně.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | A | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Vlastní přínos a originalita | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené vysledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | B | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | A | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | A | ||
Práce s literaturou včetně citací | A | ||
Samostatnost studenta při zpracování tématu | A |
Študent sa vo svojej bakalárskej práci venuje problematike vykurovania, výpočtu potreby tepla a návrhu vhodného energetického zdroja pre zvolený objekt. V teoretickej časti pomerne podrobne opisuje jednotlivé spôsoby vykurovania, pričom sa zameriava na tepelné čerpadlá, biomasové, plynové a elektrické kotle. Následne praktickým výpočtom udáva ročnú potrebu energie na vykurovanie modelového rodinného domu. Nakoniec navrhuje a porovnáva niekoľko vybraných kotlov a tepelné čerpadlo. Kladne hodnotím jednoduchosť a prehľadnosť práce. Pozitívom sú aj prílohy vo forme technických výkresov navrhovaného objektu. Z môjho pohľadu by si práca vyžadovala použitie väčšieho množstva odbornejšej literatúry. Bolo by vhodné doplniť v návrhu zdrojov tepla aj niektoré moderné trendy využívané v nízkoenergetických stavbách, ako napríklad aktívny, či pasívny solárny systém alebo akumulačná nádrž. V práci sa nachádza aj niekoľko formálnych nedostatkov a gramatické chyby. Bakalárska práca však spĺňa zadanie a jej praktická časť je realizovateľná v praxi.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | A | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Vlastní přínos a originalita | B | ||
Schopnost interpretovat dosaž. vysledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | B | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | B | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | C | ||
Práce s literaturou včetně citací | B |
eVSKP id 100590