ŠUMBERA, P. Marketingový mix společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.
Diplomová práce předkládá návrhy v oblasti marketingového mixu ve společnosti PIKANT, s. r. o. Autor v práci prokázal schopnost využít získaných teoretických poznatků v analytické a návrhové části. Práce má logickou a přehlednou strukturu. Návrhová část obsahuje praktické návrhy velmi dobře využitelné pro danou společnosti, které jsou naplánovány i s ohledem na čas a realizaci. V závěru návrhové části jsou zpracovány přínosy návrhů a možná rizika jejich realizace. Návrhy vycházejí z velmi dobré znalosti společnosti diplomantem. Diplomant pracoval samostatně, aktivně a se zájmem o problematiku. Cíl práce byl naplněn. Práci doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | Stanovený cíl práce byl naplněn na velmi dobré úrovni. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | Diplomant ve své práci zvolil metody odpovídající zaměření práce. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | Diplomant prokázal dobrou schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich odpovídající závěry. | |
Praktická využitelnost výsledků | B | Praktická využitelnost návrhů je značná, protože autor prostředí společnosti velmi dobře zná a dokáže na základě provedených analýz najít vhodné návrhy. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | Práce má logickou a přehlednou strukturu a využívá standardního členění do kapitol. Autor používá vhodnou terminologii a vyjadřuje se na dobré jazykové úrovni. | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B | Autor v práci využívá adekvátních informačních zdrojů, které jsou vhodně citovány. |
Předložená práce je členěna do tří hlavních částí. První část obsahuje teoretické poznatky na základě odborné literatury, které jsou dále aplikovány ve druhé analytické části hodnotící aktuální stav společnosti. Ve třetí části autor představuje vlastní návrhy řešení produktového mixu. Tato práce má logickou strukturu. Kladně hodnotím adekvátní citace zdrojů a použití dostatečného množství literatury, jakožto teoretického základu pro aplikaci. Nicméně v této práci postrádám odbornou rešerši s prvky syntézy. Autorovi doporučuji v rámci citační metodologie kombinovat různé typy publikací, srovnávat přístupy autorů a zařadit i vlastní názor na danou problematiku. Praktickou část práce autor staví na základní analýze aktuálního stavu společnosti, ze které dále definuje možné příležitosti a vhodně formuluje návrhy řešení. Autor zároveň neopomíjí ani rizika, která mohou zásadním způsobem ovlivnit vývoj firmy. Takto strukturovanou analýzu by bylo vhodné doplnit o relevantní případové studie a podpořit tak své argumenty. Absenci těchto podkladů považuji za drobný nedostatek práce. Oceňuji vlastní tvorbu nákladových kalkulací, které v dostatečné míře podporují prezentované návrhy řešení. Hlavní cíl diplomové práce, návrh na zlepšení marketingového mixu, tímto považuji za jasně definovaný a splněný v celém rozsahu. Diplomovou práci hodnotím známkou B a doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 126202