UBR, R. Koncepční rozvoj sportovních aktivit ve Žďáře nad Sázavou [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Student k řešení bakalářské práce přistoupil zodpovědně. Práce splnila požadavky kladené na tento typ závěrečné práce. Bakalářskou práci doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | Deklarovaným cílem práce bylo na základě analýz navrhnout podmínky pro koncepční rozvoj sportovních aktivit ve městě Žďár nad Sázavou. V bakalářské práci byly analyzovány podmínky pro kolektivní venkovní sporty. Na základě analýz byl představen návrh podpory rozvoje výkonnostního, rekreačního i školního sportu prostřednictvím víceúčelového hokejbalového hřiště. Tento návrh je v souladu se stanovenými podmínkami koncepčního rozvoje v uvedeném městě. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | Ke zpracování práce byly použity dvě metody - analýza prostředí a anketní šetření. Byl zvolen odpovídající postup řešení bakalářské práce vzhledem ke stanovenému cíli práce. | |
Praktická využitelnost výsledků | C | V práci jsou předloženy návrhy materiálních a prostorových podmínek určených k výstavbě víceúčelového hokejbalového hřiště. Autor dále uvádí provozní a organizační podmínky včetně marketingových strategií a finanční náročnosti výstavby hřiště. Informace uvedené v bakalářské práci mohou být po úpravách využitelné v praxi. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | Uspořádání práce odpovídá obvyklé struktuře, která je pro tento typ práce požadována. Teoretická část je sepsána přehledně a směřuje k podstatě věci. Práce splňuje všechny formální náležitosti. Je napsána srozumitelně. Student v práci užívá adekvátní odborné termíny. | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | A | Použité literární zdroje jsou v souladu se stanovenou normou. Student pracoval s tuzemskými tištěnými i elektronickými informačními zdroji a efektivně je využil pro zpracování teoretické části. Množství použitých zdrojů odpovídá typu závěrečné práce. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | Student správně interpretoval poznatky získané analýzou prostředí. Získané výsledky doplňuje anketním šetřením. Na základě výsledků šetření navrhl podmínky pro potencionální realizaci výstavby víceúčelového hokejbalového hřiště. |
Jako předloha pro návrh nového sportovního zařízení v uvedeném regionu by to bylo nepochybně připomínkováno a byly by požadovány další informace. Práce postrádá hlubší záběr v jednotlivých částech, které jsou podkladem pro podporu a rozvoj sportu. Vývody z analýzy i ankety jsou velmi jednoduché bez hlubšího hledání důkazového materiálu k přesvědčení samosprávy ke zlepšení podmínek. Vyvodit závěr na základě jednoduché ankety u poměrně malého počtu respondetů, kteří spadají do velmi úzké sociální skupiny je velmi odvážné.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | D | Hlavní cíl práce je vyřčen velmi nadneseně, můžeme si pod tím představit celou novou koncepci a ne jen jedno sportoviště. Dílčí cíle jsou postaveny formálně zcela špatně. I když čtenář pochopí co tím autor myslel, je nutné použít stejnou formu jako u hlavního cíle, to znamená něco navrhnout, zajistit podmínky pro využitelnost apod. Psát dílčí cíle v odrážkách je špatný způsob jejich prezentace. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | Vhodně zvolené metetody práce i nastíněný postup řešení. Ovšem analýza prostředí by měla být provedena podstatně podrobněji, popsání zařízení je minimální, není nic napsáno o návštěnosti jednotlivých zařízení, což je důležitý ukazatel využívání a následně argument při návrzích pro rozvoj. Je to povrchní. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | D | Interpretace výsledků je slabá, málo se pracuje se skutečnostmi, které byly zjištěny, chybí relativní ukazatele. Tato úroveň vychází z ankety, která obsahuje bohužel jen 4 položky a přitom se zde dalo provést jednoduše podstatně rozsáhlejší šetření. | |
Praktická využitelnost výsledků | D | Malá, autor se zaměřil jen na velmi malou a úzkou skupinu občanů daného regionu. Z jejich výpovědi není možné dělat závěry pro celé město, protože neorganizovanou nebo organizovanou sportovní veřejnost netvoří jen oni. S touto argumentací by při podání žádosti o dotace nikde neuspěl. | |
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | Struktura práce odpovídá jejímu zaměření. Terminologická úroveň odpovídající bakalářské práci. Vlastní návrhy jsou psány zcela nevhodně v podmínkových větách. To snižuje explicitnost návrhů, rozmělňuje text a působí velmi povrchně. | |
Práce s informačními zdroji | C | Očekával bych více informací k možným finančním zdrojům a jakými způsoby se k nim dostat. |
eVSKP id 70608