HRSTKA, J. Věrnostní program jako nástroj pro zefektivnění prodeje [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
Práce je celkově na velmi dobré úrovni. Diplomant pracoval iniciativně samostatně.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Diplomant hned v úvodu práce uvádí špatný název firmy, což nepůsobí dobře. Správný název společnosti je Maloobchodní síť BRNĚNKA, spol. s r.o. Další drobnou výhradu mám k počtu respondentů u osobního dotazování v případě dotazníku uvedeného v příloze číslo 1. Vzhledem k tomu, že prodejnou denně projde cca dva tisíce platících zákazníků, můžou být výsledky plynoucí z odpovědí 99 respondentů zkreslené. Naopak chválím dobrou interpretaci výsledků, práci s daty a celkovou přehlednost práce.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 63457