HRSTKA, J. Věrnostní program jako nástroj pro zefektivnění prodeje [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.

Posudky

Posudek vedoucího

Bayerová, Vladimíra

Práce je celkově na velmi dobré úrovni. Diplomant pracoval iniciativně samostatně.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Škrdlík, Miloš

Diplomant hned v úvodu práce uvádí špatný název firmy, což nepůsobí dobře. Správný název společnosti je Maloobchodní síť BRNĚNKA, spol. s r.o. Další drobnou výhradu mám k počtu respondentů u osobního dotazování v případě dotazníku uvedeného v příloze číslo 1. Vzhledem k tomu, že prodejnou denně projde cca dva tisíce platících zákazníků, můžou být výsledky plynoucí z odpovědí 99 respondentů zkreslené. Naopak chválím dobrou interpretaci výsledků, práci s daty a celkovou přehlednost práce.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 63457