FAJTOVÁ, P. Návrh komunikačního mixu společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Komunikačním mixem firma komunikuje se stávajícími nebo potencionálními zákazníky a ostatní veřejností. Proto je důležité, aby tento způsob komunikace byl životaschopný. Studentka vypracovala návrh pro to, aby se naše firma dostala lépe do povědomí obyvatel regionu. V bodě 3.1 objasňuje význam frekvenčních terapií a charakterizuje průběh stimulace organismu biorezonanční terapií. Bod 3.2 je charakteristika firmy, kde se studentka seznámila s historií a stávající situací firmy. Dokázala vyhodnotit produkt, který firma nabízí a vyčíslit přínos pro zákazníka. Poté v bodě 3, 3.1 a 3.2 pomohla firmě seznámit se s okruhem klientů a případnou konkurencí. Bod 3.4, což je SWOT analýza poukazuje na to, kde je třeba udělat změny a jaké hrozby si uvědomit. Následuje bod 3.5, kde v analýze současného komunikačního mixu studentka poukázala na nedostatky v této oblasti a dala doporučení ke změnám. Bod 3.5.2 přinesl praktické doporučení návštěvy fitcenter a prodejen se zdravou výživou. Pod 3.5.6 vnesl jasno k otázce znalosti a zájmu obyvatel v regionu o prevenci a o ozdravný proces prostřednictvím biorezonanční diagnostiky a terapie. Pro lepší orientaci v této problematice jsou vhodnou pomůckou i grafy. Velkým přínosem pro firmu je bod 4, a to z toho důvodu, že byly zvoleny finančně dostupné postupy. V závěru bych ráda poukázala na to, že slečna Fajtová nejen uvedla negativa firmy, ale vyzdvihla také její pozitiva, viz bod 3.5.4. Tak se jí podařilo pozvednout sebevědomí firmy a její pozitivní uvažování. Studentka dokázala využít svých poznatků ze studia a přenést je do praktické části. Tím pozitivně ovlivnila rozvoj firmy.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 66223