ŠÁŠKOVÁ, S. Inovace marketingové strategie vybrané sportovní organizace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.
Závěrečná práce Simony Šáškové se zabývá inovací marketingové strategie zvolené sportovní organizace. Cílem práce bylo na základě provedených analýz předložit návrh modernizace marketingové strategie pro brněnské taneční studio B-Fresh. Výzkumná pracovní otázka zněla: Jakými prostředky lze inovovat fungovaní sportovní organizace Taneční skupiny B-Fresh? V teoretické části Simona široce popisuje marketing, jeho roli ve sportu, základní marketingové koncepce, strategický marketingový proces a marketingový mix spolu s dalšími použitými metodami a popisem moderního tance. V analytické části práce nalezneme podrobný popis tanečního studia, analýzu konkurence i zákazníků, dále závěry z anketního šetření o osmdesáti respondentech, podrobnou swot analýzu, marketingovou komunikaci a marketingový mix tanečního studia. V návrhové části studentka předkládá marketingové cíle a navrhuje vlastní způsoby řešení - nové typy lekcí, rozšíření propagace (především zlepšením webových stránek) a zajímavé videovizitky, dále podporu prodeje a přímý marketing. Nechybí priority ani kalkulace nákladů, v přílohách pak graficky ztvárněné letáčky atd. Otázka k obhajobě: Jak by měla vypadat videovizitka tanečního studia, aby měla potenciál virálního šíření mezi (nejen) brněnskými občany? Práci hodnotím výborně a doporučuji ji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | Splněno | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | Na výborné úrovni | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | Výborné | |
Praktická využitelnost výsledků | A | Jednoznačně prakticky využitelná práce | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | Pouze drobné nedostatky | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B | Velmi dobré |
Práce má jasně definované cíle. Metodika práce je zvolena vhodně k danému tématu a její aplikace vede k získání rozmanitého informačního zázemí. Teoretická část je obecná, ovšem je zřejmé, že autorka se v uvedené literatuře orientuje. Zvolená literatura je z velké části aktuální. Provedené analýzy mají svoji relevanci. Všechny informace získané z navržených metod autorka využívá při sestavování vlastních návrhů řešení. Práce obsahuje jednoznačné závěry a doporučení, které jsou zdůvodněny a logicky vyúsťují ze zvolených analýz. Výsledky mohou být reálně využity v praxi. Velice oceňuji vyčíslení nákladů na inovaci marketingové strategie a množství respondentů uvedené ankety. V práci naopak postrádám diskusi na téma možných chyb a odchylek a propracovanost do větší hloubky. Po formální stránce je práce na dobré úrovni a je velice zajímavá a čtivá.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 80927