KŘIVOVÁ, T. Marketingový plán pro zvýšení prodeje tonerů [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.

Posudky

Posudek vedoucího

Šimberová, Iveta

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů D
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod D
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry D
Praktická využitelnost výsledků D
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji, včetně citací C
Navrhovaná známka
D

Posudek oponenta

Kotyzová, Pavla

Teoretická část práce se opírá o řadu relevantních zdrojů, přehledně předkládá danou problematiku. a vytváří východisko pro část praktickou. Studentka realizovala řadu analýz, poznatky z nich shrnuje. V závěru provádí zdařilou SWOT analýzu jako syntézu těchto poznatků. V návrhové části bych ocenila silnější odkaz na uvedenou teorii (2.6.1) ve struktuře marketingového plánu a konkrétní návrh součinnosti všech nástrojů marketingového mixu.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod D
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků C
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 72796