BUCSUHÁZY, K. Analýza reakční doby dětí [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství. 2015.
Předloženou diplomovou prací prokázala diplomantka schopnost samostatně vyřešit zadaný inženýrský problém. Diplomantka k práci přistupovala zodpovědně a svědomitě, zpracování se aktivně věnovala už od počátku, v práci provedla rozsáhlé experimenty. Obsah práce pravidelně konzultovala a připomínky vhodně zapracovávala. Diplomová práce splňuje požadavky kladené na tento typ VŠKP, a proto práci doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění cíle a rozsahu zadání | A | Stanovené cíle byly splněny v plném rozsahu. | |
Úroveň zpracování teoretické části tj. poznatky získané studiem | A | Teoretická část poskytuje dobrý základ pro praktickou část práce. | |
Úroveň zpracování analytické části tj. zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody | A | Experimentálnímu měření předcházel návrh metodiky měření i použité měřicí metody. Měřicí metoda byla vhodně zvolena a umožňuje přibližné rozlišení jednotlivých složek reakční doby dětí. Proveden byl značný počet experimentů. | |
Odborná úroveň diplomové práce | A | Práce je zpracována na vysoké odborné úrovni. | |
Přínos pro praktické i teoretické využití | A | Dosažené výsledky lze využít ve znalecké praxi, práce může efektivně sloužit i pro pedagogické účely. | |
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 a 690-2 | A | Citace a přehled literatury jsou zpracovány v souladu s příslušnou citační normou. | |
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň | A | Formální a jazykové zpracování práce je na výborné úrovni. Výsledky měření jsou vhodně graficky zpracovány. |
Práce zcela splnila své cíle. Přístup diplomantky k samostatné práci lze hodnotit jako mimořádný. Diplomová práce splňuje požadavky kladené na tento typ VŠKP, a proto práci doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Úplnost vypracování | A | ||
Zvolený přístup k řešení cíle diplomové práce | A | ||
Úroveň zpracování diplomové práce tj. originalita řešení, způsob zpracování podkladů, vstupních dat, použité metody | A | ||
Obtížnost a správnost řešení | A | ||
Přínos pro praktické i teoretické využití | A | ||
Odborná jazyková úroveň | B | ||
Písemná a grafická úprava tj. text, grafy, tabulky | A |
eVSKP id 82418