MATOCHOVÁ, J. Návrh změny organizační kultury ve vybraném podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
Jedním z Vašich návrhů je i zavedení pravidelných hodnotících rozhovorů s pracovníky. Součástí těchto rozhovorů je velmi často i mapování souladu individuálních hodnot pracovníka a organizačních hodnot a norem chování. Proč je tato oblast považována za jednu z nejdůležitějších?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
V předložené diplomové práci není snahou autorky pouze definice organizační kultury, ale také její praktické využití s maximálním možným pozitivním dopadem - účinností. Z práce je patrné, že autorka si velmi dobře uvědomuje vztah nákladů, které jsou spojené s navrhovanou změnou organizační kultury, a následného efektu. Pozitivním faktem je zejména praktická využitelnost doporučených návrhů, jejich ekonomičnost a realizace. Problematika organizační kultury, jak ji autorka chápe, je především úzce spjata s filozofií vrcholného managementu naší společnosti. Je evidentní, že organizační kultura přímo ovlivňuje hospodářský výsledek, avšak její význam a účinnost v krátkém časovém úseku jsou hůře prokazatelné. Diplomová práce pro nás byla pozitivním stimulem pro zamyšlení se nad touto problematikou, proto ji velice rád doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 66405