HAVELKA, J. Návrh marketingového plánu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového plánu zvoleného podnikatelského subjektu. Postup řešení odpovídá tématu práce. K analýze prostředí byly použity standardní analýzy. Výsledky analýz shrnul v rámci analýzy SWOT, ze, které výpočtem stanovil vhodnou strategii pro realizaci cíle. Navržený marketingový plán je rozpracován do větších detailů a obsahuje vyjádření očekávaných nákladů realizace včetně předpokládaných variant výnosů v následujících obdobích. Závěrečná práce je zpracována vyčerpávajícím způsobem na vysoké úrovni a nejsou v ní žádné nedostatky. Práci doporučuji k obhajobě. Otázky k obhajobě závěrečné práce: 1) Jak jste volil název webu "Produktos.cz"? Co bylo kritériem? Neuvažoval jste i o jiných doménách? 2) V jakém časovém horizontu předpokládáte spuštění Vaší služby? 3) Je možné, že může nastat ještě pesimističtější scénář vývoje tržeb, než jste popsal? Jaká situace by to mohla zapříčinit?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Předložená práce je přehledná, kapitoly na sebe navazují. Návrh je řešen poměrně komplexně, přesto se autor jednotlivým bodům věnoval do hloubky a vše má dobře promyšlené.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji | A | ||
Splnění stanovených cílů | A |
eVSKP id 111068