FOJTÍČKOVÁ, P. Spokojenost zákazníků [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.
Hlavní cíl práce byl naplněn. Navrhovaná opatření na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníka jsou v souladu s navrhovaným cílem. Autorka použila relevantní metody pro sběr a analýzu dat. Autorka dobře interpretuje závěry z provedených analýz a vlastního průzkumu. Navrhovaný soubor opatření pro zvýšení úrovně spokojenosti je dobře propracovaný. Návrhová část obsahuje časové hledisko, finanční rámec a personální zajištění, což umožňuje snadnější implementaci navrhovaných opatření do praxe. Formální náležitosti a použitá terminologie je na velmi dobré úrovni. Citační norma je dodržena. Otázka k obhajobě: Jaká možná rizika souvisí s navrženým souborem opatření? Jak byste je eliminovala?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Velmi kladně hodnotím zvolený postup řešení a zvláště použité metody ke zjištění cílů bakalářské práce. Část teoretická je zpracována adekvátně, kdy vymezené pojmy odpovídají potřebnému tématu. Bakalářskou práci celkově hodnotím velmi dobře.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | B | ||
Splnění stanovených cílů | B |
eVSKP id 109775