OBŠIL, M. Realizace zařízení pro řízení teplotní komory [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2016.
Bakalářská práce na téma „Realizace zařízení pro řízení teplotní komory“ je zpracována velmi dobře, zvolené uspořádání kapitol se zdá být logické. Práce je rozdělena do 7 kapitol, kdy první dvě kapitoly představují teoretické seznámení s problematikou, třetí kapitola popisuje návrh zapojení řídicí elektroniky a všech použitých prvků. Následuje čtvrtá kapitola zaměřená na samotnou realizaci celkem 3 různých DPS souvisejících s řízením teplotní komory. Programové vybavení mikrokontroléru je popsáno i ve formě vývojových diagramů v kapitole páté. Poslední část práce se již zabývá ověřením funkčnosti zařízení a popisem funkce. Student v průběhu vypracování bakalářské práce pravidelně využíval možností konzultace, vždy docházel řádně připraven a prokázal odbornou znalost i schopnost řešit vzniklé problémy. Systematická a vytrvalá práce vedla k úspěšnému dokončení bakalářské práce, kterou hodnotím 85b, známkou B.
Student se ve své práci zabýval návrhem a realizací řízení teplotního zářiče. Jeho úkolem bylo provedení obecného popisu problematiky, mezi které patří: regulace teplot, spínání výkonových prvků, periferie mikrokontrolerů, atd. Dalším úkolem studenta bylo provedení návrhu systému, jeho realizace a zprovoznění. Z předložené práce je zřejmé, že student splnil výše uvedené požadavky a celý systém zrealizoval a zprovoznil. Textová část po obsahové stránce splňuje všechna očekávání. V dostatečné míře jsou popsány všechny důležité body práce, které jsou logicky členěny a strukturovány. Tímto konstatováním bohužel končí výčet kladných aspektů. Autor zřejmě nekladl stejný důraz na finální textové zpracování, jako na návrh a realizaci samotného výrobku. Největší chybou provázející celý text jsou nevhodně, popř. vůbec nenastavené styly v textovém editoru. Odstavce nemají požadované odsazení zleva, ani mezery před a za odstavcem. Z toho důvodu nelze rozeznat, zdali se vůbec jedná o odstavec, nebo zdali se jedná o samostatné věty začínající vždy na novém řádku, nebo zdali je odstavec zarovnán do bloku nebo vlevo. V některých případech jsou odstavce vymezeny volnou mezerou, v mnohých případech je věta přerušena uprostřed řádku a pokračuje na novém řádku (str. 27, 32). Jindy tvoří odstavec pouze jedna věta a takových jednovětých odstavců je v celém textu mnoho. Další chybou je nestejné zarovnání odrážek. V některých případech je zarovnání až uprostřed řádku (str. 14, 15, 16), pokaždé však jinak. V jednom případě dokonce běžný text začíná až uprostřed řádku (str. 17). Mezi drobnější prohřešky lze zařadit složitější sloh autora, působící místy kostrbatě, slangové obraty typu: „relátka“, atd. Všechny výše zmíněné aspekty bohužel kazí celkový dojem z práce a je velkou škodou, že student nevěnoval textové části práce větší úsilí. Díky tomu nelze výbornou praktickou část práce hodnotit lépe, než velmi dobře.
eVSKP id 94128