HOANG, L. Podpora prodeje a reklama konkrétní restaurace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.

Posudky

Posudek vedoucího

Mráček, Pavel

Ke zpracování práce přistupovala autorka s velkým zájem a s citelnou angažovaností ve zvolené problematice. Při konzultacích projevovala značnou znalost analyzovaného prostředí a velký zájem o dosažení cíle práce. Práce vychází se standardní, přehledné struktury a využívá standardních analytických metod. Pozitivně hodnotím využití motivačního faktoru pro vyplnění dotazníkového šetření. Předložené návrhy jsou adekvátní a respektují současný stav analyzované restauraci i výsledky provedených analýz. Výsledky práce lze pro analyzovanou společnost označit za přínosné. Otázky k obhajobě: 1) Který z Vašich návrhů je podle Vás tím nejdůležitějším, který by měl být realizován? 2) Jaký USP (Unique Selling Proposition) by podle Vás mohl napomoci analyzované restauraci vyniknout oproti konkurenci?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B Návrhy směřují k naplnění cíle stanoveného v zadání bakalářské práce.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B V práci je využito standardního způsobu a adekvátních analytických metod.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C Autorka prokazuje svoje schopnosti interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich adekvátní závěry.
Praktická využitelnost výsledků B Výsledky práce jsou prakticky využitelné, ať už v podobě výstupů analýz, tak zejména v podobě předložených návrhů. Návrhy respektují současný stav analyzované restaurace.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C Práce vychází ze standardní struktury, která je určena v zadání a působí přehledně. Autorka využívá vhodné terminologie a vyjadřuje se na odborné jazykové úrovni. Pro zlepšení logiky při orientaci v práci bych doporučil kapitolu 2.5 Marketingový průzkum umístit blíže kapitole věnované zákazníkům.
Práce s informačními zdroji, včetně citací B V práci je využito adekvátních zdrojů informací, které jsou vhodně uvedeny a citovány. Práce byla prověřena systémem Theses.cz. Ten určil podobnost se všemi nalezenými dokumenty 13%. Nejvyšší míra podobnosti u jednoho dokumentu je pak 3,6%. Shody jsou vykazovány zejména v teoretické části práce, kde jsou texty vhodně ozdrojovány.
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Hoang, Tuan Lam

Teoretickou část hodnotím jako nenáročnou a velice strohou. Jedná se pouze o základní vysvětlení pojmů. Nicméně oceňuji nadšení autorky práce, která přidala mnoho informací z praxe a ze své zkušenosti s daným prostředím. Kladně hodnotím zvolený postup řešení a adekvátnost použitých metod, ze kterých byly vyvozené výsledky, které jsou relativně prakticky využitelné. Cílem práce bylo navrhnout změny/zlepšení současné marketingové komunikace restaurace se zaměřením na podporu prodeje a reklamu, což bylo rozhodně splněno. Jako slabší hodnotím použitou terminologii a jazykovou vybavenost autorky práce.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji C
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 143209