HOANG, L. Podpora prodeje a reklama konkrétní restaurace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.
Ke zpracování práce přistupovala autorka s velkým zájem a s citelnou angažovaností ve zvolené problematice. Při konzultacích projevovala značnou znalost analyzovaného prostředí a velký zájem o dosažení cíle práce. Práce vychází se standardní, přehledné struktury a využívá standardních analytických metod. Pozitivně hodnotím využití motivačního faktoru pro vyplnění dotazníkového šetření. Předložené návrhy jsou adekvátní a respektují současný stav analyzované restauraci i výsledky provedených analýz. Výsledky práce lze pro analyzovanou společnost označit za přínosné. Otázky k obhajobě: 1) Který z Vašich návrhů je podle Vás tím nejdůležitějším, který by měl být realizován? 2) Jaký USP (Unique Selling Proposition) by podle Vás mohl napomoci analyzované restauraci vyniknout oproti konkurenci?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | Návrhy směřují k naplnění cíle stanoveného v zadání bakalářské práce. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | V práci je využito standardního způsobu a adekvátních analytických metod. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | Autorka prokazuje svoje schopnosti interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich adekvátní závěry. | |
Praktická využitelnost výsledků | B | Výsledky práce jsou prakticky využitelné, ať už v podobě výstupů analýz, tak zejména v podobě předložených návrhů. Návrhy respektují současný stav analyzované restaurace. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | Práce vychází ze standardní struktury, která je určena v zadání a působí přehledně. Autorka využívá vhodné terminologie a vyjadřuje se na odborné jazykové úrovni. Pro zlepšení logiky při orientaci v práci bych doporučil kapitolu 2.5 Marketingový průzkum umístit blíže kapitole věnované zákazníkům. | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B | V práci je využito adekvátních zdrojů informací, které jsou vhodně uvedeny a citovány. Práce byla prověřena systémem Theses.cz. Ten určil podobnost se všemi nalezenými dokumenty 13%. Nejvyšší míra podobnosti u jednoho dokumentu je pak 3,6%. Shody jsou vykazovány zejména v teoretické části práce, kde jsou texty vhodně ozdrojovány. |
Teoretickou část hodnotím jako nenáročnou a velice strohou. Jedná se pouze o základní vysvětlení pojmů. Nicméně oceňuji nadšení autorky práce, která přidala mnoho informací z praxe a ze své zkušenosti s daným prostředím. Kladně hodnotím zvolený postup řešení a adekvátnost použitých metod, ze kterých byly vyvozené výsledky, které jsou relativně prakticky využitelné. Cílem práce bylo navrhnout změny/zlepšení současné marketingové komunikace restaurace se zaměřením na podporu prodeje a reklamu, což bylo rozhodně splněno. Jako slabší hodnotím použitou terminologii a jazykovou vybavenost autorky práce.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji | C |
eVSKP id 143209