OTTO, K. Studenti sobě - Studentské centrum Poříčí [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta architektury. .
Výsledný návrh řešení prokazuje citlivý přístup autora k řešené struktuře, jasnou snahu uplatňovat stavební a architektonické prvky v souladu s jejich možnostmi a adekvátně celému investorskému záměru. Autor prokazuje určitou míru odpovědnosti a uvědomění si vlastní pozice v procesu architektonické tvorby. Otázky a náměty k obhajobě: Jaký je celkový koncept doplňkových funkcí v navrženém objektu – např. společenských a komerčních ploch? Jaké stavební zásahy by si objekt vyžadoval v případě jeho transformace na bytový dům?
| Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
|---|---|---|---|
| Přístup studenta ke zpracování | A | Student prokázal při řešení bakalářské práce samostatnost nezbytnou pro odbornou činnost koncepčního pracovníka, schopnost orientovat se v řešené problematice |
Práce se vyznačuje jasným urbanistickým a architektonickým konceptem, splňuje zadané úkoly bakalářského projektu a prokazuje schopnost autora postoupit do další fáze odborné přípravy.
| Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
|---|---|---|---|
| Urbanistické řešení | A | - urbanistický koncept je jasný, logický, respektuje realitu zadaného prostředí | |
| Architektonické řešení | B | - zvolený architektonický koncept je jednoduchý, čistý, působící až minimalistickým dojmem - na jedné straně působí koncept až strohou jednoduchostí, totéž ale na straně druhé může být velkým kladem z pohledu investičních nákladů a tudíž i ceny bydlení | |
| Provozní řešení | A | - jako velmi propracovaný a promyšlený se jeví koncept provozu menzy - ostatní provozy jsou řešeny sice jednoduše, ale plně funkčně, bez zásadních chyb či prohřešků | |
| Technicko konstrukční řešení | A | - zvolený konstrukční systém je ve shodě s celkovým konceptem objektu jednoduchý, jasný , bez zásadnějších komplikací a problematických míst | |
| Formální úroveň | B | - práce je prezentována jednoduchou formou, možná v některých momentech působí až příliš stroze, bakalářské práci by slušela větší výtvarná výpravnost |
eVSKP id 39640