ŠPONDR, M. Laboratorní úloha dohledového kamerového systému [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2008.
Zadání práce bylo splněno na výborné úrovni. Student navrhl, zdokumentoval a prakticky ověřil laboratorní úlohu dohledového kamerového systému. Při řešení zadání student prokázal vysokou míru samostatnosti a iniciativy a rovněž prokázal schopnost samostatné práce s literaturou. Po formální stránce jsem v práci neshledal významnější nedostatky.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění zadání | A | 50/50 | |
Aktivita během řešení a zpracování práce (práce s literaturou, využívání konzultací, atd.) | A | 20/20 | |
Formální zpracování práce | A | 18/20 | |
Využití literatury | A | 10/10 |
Zadání diplomové práce bylo splněno v celém rozsahu. Hlavním výstupem této bakalářské práce je připravená laboratorní úloha, jež má studenty prakticky seznámit s fungováním dohledových kamerových systémů. Samotná úloha je logicky uspořádána a dobře použitelná. Postup práce pro studenty je srozumitelný a dostatečně podrobný. V popisu druhé části návodu (str. 76) se mluví o vytváření uživatelských účtů a nastavování práv, tato část se však v úloze nenachází. Kladně hodnotím velmi podrobný popis všech komponent systému. V závěrečné části práce by bylo vhodné uvést možné způsoby budoucího rozšíření úlohy. Diskuze zvolených řešení je na dobré úrovni. Práce je jako celek velmi kvalitní a přehledná. Bylo by však vhodné zejména v teoretické části více odkazovat na literaturu, taktéž dopracovat její seznam. Seznam zkratek by měl obsahovat i české překlady. Drobné nepřesnosti se vyskytují jen výjimečně.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků zadání | A | 20/20 | Zadání diplomové práce bylo splněno v celém rozsahu. |
Odborná úroveň práce | A | 47/50 | Hlavním výstupem této bakalářské práce je připravená laboratorní úloha, jež má studenty prakticky seznámit s fungováním dohledových kamerových systémů. Samotná úloha je logicky uspořádána a dobře použitelná. Postup práce pro studenty je srozumitelný a dostatečně podrobný. V popisu druhé části návodu (str. 76) se mluví o vytváření uživatelských účtů a nastavování práv, tato část se však v úloze nenachází. Kladně hodnotím velmi podrobný popis všech komponent systémů. |
Interpretace výsledků a jejich diskuse | B | 16/20 | V závěrečné části práce postrádám, jakým způsobem by bylo možné v budoucnosti úlohu rozšířit nebo obohatit. Diskuze zvolených řešení je na dobré úrovni. |
Formální zpracování práce | C | 7/10 | Práce je kvalitní a přehledná. Bylo by však vhodné zejména v teoretické části více odkazovat na literaturu, taktéž dopracovat její seznam. Seznam zkratek by měl obsahovat i české překlady. Drobné nepřesnosti se vyskytují jen výjimečně. |
eVSKP id 14063