FRANEK, J. Spokojenost zákazníků [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2021.
Hlavní cíl práce byl naplněn. Navrhovaná opatření na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníka jsou v souladu s navrhovaným cílem. V práci jsou použity vhodné metody pro sběr a analýzu dat. U stanovení důležitosti jednotlivých faktorů spokojenosti pomocí Spearmenova korelačního koeficientu by bylo žádoucí také uvést matici (spokojenost - důležitost). Autor dobře interpretuje závěry z provedených analýz a vlastního průzkumu. Navrhovaná opatření pro zvýšení úrovně spokojenosti jsou logicky zpracována. Nicméně práce obsahuje i několik chyb. Autor například navrhuje přijmout zaměstnance (stavěče) na poloviční úvazek. Výpočet mzdy zaměstnance je však nesprávný (počet hodin za měsíc). Navíc nezohledňuje odvody za zaměstnance. V práci také chybí celkové finanční zhodnocení a celkový časový harmonogram navrhovaných změn. Formální náležitosti a použitá terminologie je na dostatečné úrovni. Abstrakt a klíčová slova jsou nesprávně vložena před zadáním práce. Otázka k obhajobě: Myslíte si, že fitness centra budou zdražovat své služby?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | D | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | E | Abstrakt a klíčová slova jsou nesprávně vložena před zadáním práce. | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | C |
Hlavním cílem diplomové práce bylo na základě provedených analýz a vlastního průzkumu spokojenosti zákazníků navrhnout opatření, která povedou ke zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků. Cíl považuji za splněný. Navrhovaná opatření jsou v souladu s cílem diplomové práce a jsou logicky strukturována dle teoretického rámce. Diplomant použil relevantní metody pro sběr a analýzu dat. Autor velmi dobře interpretuje závěry z provedených analýz a vlastního průzkumu. Navrhovaný soubor opatření pro zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků je konkrétně definovaný a přehledně propracovaný. Návrhová část obsahuje časové hledisko, finanční rámec, analýzu rizik a rovněž personální zajištění, což umožňuje snazší implementaci navrhovaných opatření do praxe. V práci oceňuji výborně systematicky zpracovanou analýzu současného stavu se zřetelně identifikovanými výstupy ve SWOT analýze. Zpracovaný primární výzkum je metodicky a systematicky správně, oceňuji zpracované statistické vyhodnocení. Návrhy vycházejí z analytických závěrů a z výzkumu a vymezují možná řešení pro zvýšení spokojenosti zákazníků. Formální náležitosti a použitá terminologie jsou na velmi dobré úrovni. Práce s citačními zdroji je na požadované úrovni. Práci doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 133280