OBADALOVÁ, B. Návrh marketingového plánu ve společnosti Technodat [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.

Posudky

Posudek vedoucího

Milichovský, František

V práci jsou drobné nedostatky, které však nesnižují kvalitu diplomové práce. Ot.: V případě vytváření vlastních webových stránek by byl tento úkol zadán vlastnímu IT oddělení či externímu subjektu? Proč?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Janoš, Jaroslav

Práce je zpracována kvalitně, autorka vytvořila realistický marketingový plán, který obsahuje všechny relevantní části. Důraz je kladen na detailní situační analýzu firmy Technodat a průzkum trhu formou dotazníkového šetření, které bylo zaměřeno na zavedené nového softwarového modulu. Autorka navrhla konkrétní marketingovou strategii, která koreluje s vlastní realizací projektu. Součástí práce je i finanční plánování a ekonomické zhodnocení projektu včetně návrhu kontroly a různých scénářů možného vývoje projektu. Po formální stránce lze vytknout nedostatky v členění práce (chybí jasné oddělení teoretické a praktické části) a drobné gramatické chyby/překlepy. Diplomová práce splnila požadované zadání a i přes zmíněné drobné formální nedostatky je práce po obsahové i formální stránce na velmi dobré úrovni.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 63819