OBADALOVÁ, B. Návrh marketingového plánu ve společnosti Technodat [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
V práci jsou drobné nedostatky, které však nesnižují kvalitu diplomové práce. Ot.: V případě vytváření vlastních webových stránek by byl tento úkol zadán vlastnímu IT oddělení či externímu subjektu? Proč?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Práce je zpracována kvalitně, autorka vytvořila realistický marketingový plán, který obsahuje všechny relevantní části. Důraz je kladen na detailní situační analýzu firmy Technodat a průzkum trhu formou dotazníkového šetření, které bylo zaměřeno na zavedené nového softwarového modulu. Autorka navrhla konkrétní marketingovou strategii, která koreluje s vlastní realizací projektu. Součástí práce je i finanční plánování a ekonomické zhodnocení projektu včetně návrhu kontroly a různých scénářů možného vývoje projektu. Po formální stránce lze vytknout nedostatky v členění práce (chybí jasné oddělení teoretické a praktické části) a drobné gramatické chyby/překlepy. Diplomová práce splnila požadované zadání a i přes zmíněné drobné formální nedostatky je práce po obsahové i formální stránce na velmi dobré úrovni.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 63819