HRADIL, J. Návrh zlepšení marketingového mixu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.

Posudky

Posudek vedoucího

Novák, Petr

Otázky o obhajobě: 1) Na straně 57 uvádíte jednou "společnost mmcité" a podruhé "od mmsité". Můžete správně uvést obchodní firmu společnosti? 2) Uveďte, jakou předpokládáte návratnost vynaložených finančních prostředků v případě realizace Vašeho návrhu na modernizaci zastávek veřejné hromadné dopravy.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků C
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň D
Práce s informačními zdroji, včetně citací C
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Johnson, Kateřina

K bodu 4. - využitelnost - již jsme zahájili kroky k doporučeným opatřením ve společnosti. Z tohoto pohledu nám práce velmi pomohla.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji C
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 73115