HRADIL, J. Návrh zlepšení marketingového mixu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Otázky o obhajobě: 1) Na straně 57 uvádíte jednou "společnost mmcité" a podruhé "od mmsité". Můžete správně uvést obchodní firmu společnosti? 2) Uveďte, jakou předpokládáte návratnost vynaložených finančních prostředků v případě realizace Vašeho návrhu na modernizaci zastávek veřejné hromadné dopravy.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | D | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | C |
K bodu 4. - využitelnost - již jsme zahájili kroky k doporučeným opatřením ve společnosti. Z tohoto pohledu nám práce velmi pomohla.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji | C |
eVSKP id 73115