PROCHÁZKA, R. Rozvoj manažerských dovedností v podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2024.
Student zpracoval práci na velmi dobré úrovni. Student zvládl splnit své cíle, pečlivě zpracoval svův výzkum a dosažené výsledky. Ke konci práce opomíjel možnost zpracovat cestu k návrhům do posledního detailu. Otázky k obhajobě: 1. Návrhy mají pouze malý dopad na zisk podniku. Proč nebyl podnik sám schopný zpracovat adekvatní návrhy předtím 2. Existují podobné výzkumy a výsledky i pro další pobočky podniku?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | Hlavním cílem práce je navrhnutí postupů vedoucí k zefektivnění rozvoje manažerských dovedností v podniku. Student tyto cíle splňuje na velmi dobré úrovni. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | Student aplikuje kombinovanou metodu dotazníkového šetření a expertních pohovorů. K zjištění nedostatku ve výzkumném dotazníku se student navíc rozhodl provést zkušební kolo s dotazníkem k zjištění jeho srozumitelnosti. Student pečlivě sbíral, dokumentoval a vyhodnotil výsledky dotazníku. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | Student vysvětluje čtenářovi závěry a je schopný držet červnou níť v práci. U některých návrhů chybí však zpracování do posledního detailu. | |
Praktická využitelnost výsledků | C | Student zaměřuje svoji práci na reálnou situaci v existujícím podniku. Rozvoj manažerských dovedností představuje jádro návrhů a student se snaží se zaměřovat na návrhy cílující na rozvoj v rámci systému. Student však opomije možnost vysvětlit toto ještě více do detailu. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | Práce splňuje formální náležitosti závěrečné práce. | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B | Theses.cz zobrazuje 100% shodu. Po přezkoumání je 99% shodu s dříve uloženou verzí stejné práce stejného autora o den dříve. |
Bakalářská práce je zpracována velmi dobře. Je vidět, že autor se o danou problematiku zajímá a rozumí ji. Struktura práce je logická a provázaná. Občas jsou v práci gramatické a pravopisné chyby, ovšem to nijak nesnižuje kvalitu práce. Výsledky jsou využitelné v praxi. Práce s informačními zdroji je dobrá. Práci doporučuji k obhajobě a navrhuji B - velmi dobře.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | Stanovené cíle práce byly splněny. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | Autor práce využil vhodné metody a zvolil vhodný postup řešení. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | Interpretace výsledků je dobrá. Autor práce dokáže vyvozovat relevantní závěry. | |
Praktická využitelnost výsledků | B | Výsledky jsou prakticky využitelné pro praxi. | |
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | Struktura práce je logická a provázaná. Použitá terminologie je vhodná a odborná jazyková úroveň je uspokojivá. Občas jsou v práci chyby v rámci gramatiky/pravopisu. | |
Práce s informačními zdroji | C | Autor práce využívá vhodné informační zdroje a vše je v práci řádně citováno. |
eVSKP id 160316