RIPPL, A. Návrh marketingového plánu elektronického obchodu pro vstup na zahraniční trh [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.

Posudky

Posudek vedoucího

Kaňovská, Lucie

Diplomant velmi dobře využil teoretické poznatky v analytické a následně i v návrhové části. Návrhová část odpovídá reálné situaci na maďarském trhu a možnostech podniku, což hodnotím velmi pozitivně. Vzhledem k okolnosti, že některé návrhy už byly v průběhu dokončení práce realizovány (uvedeno v limitech práce), má student už možnost zhodnotit své zvolené postupy. Diplomant pracoval velmi samostatně a s aktivním zájmem o danou problematiku. Otázka vedoucího práce: Některé návrhy, jak již bylo uvedeno výše už byly v průběhu dokončení dilomové práce realizovány. Objevila se nějaká slabší místa či nečekané situace při samotné realizaci návrhů, která nebyla ve Vaší diplomové práci zmíněna?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A Diplomant využil odpovídajících metod pro zpracování své diplomové práce.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B Schopnost interpretovat získaní výsledky je u diplomanta dobrá. Adam je schopen dané informace propojit a vhodně využít.
Praktická využitelnost výsledků B Zvolený návrh marketingového plánu pro vstup na maďarský trh vychází z provedených analýz a odpovídá reálné situaci na trhu a možnostech podniku. Součástí návrhů je i časový plán a určení přínosů z návrhů plynoucích. Navíc jsou zde definovány i limity práce, které kriticky doplňují návrhovou část (jen malá poznámka - vhodnější by bylo jejich zařazení jakou součást kapitoly 3).
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B Práce má logickou a přehlednou strukturu. Formálně a terminologicky na standardní úrovni.
Práce s informačními zdroji, včetně citací B Diplomant pro zpracování své práce využil velké množství informačních zdrojů, včetně mnoha aglických.
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Havlík, Tomáš

Práci hodnotím skvěle především díky jejímu možnému praktickému využití. Díky vypracovanému řešení je možné efektivně spustit marketingové aktivity elektronického obchodu na zahraničním trhu a to bez jakýchkoliv problémů. Pro teoretickou část však mohl využít více odborných článků.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji C
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 103340