NĚMCOVÁ, M. Návrh marketingového mixu společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.

Posudky

Posudek vedoucího

Novák, Petr

Otázka k obhajobě: 1) Na straně 55 uvádíte, že nenavrhujete žádné opatření u marketingového nástroje "cena". Doporučujete však společnosti sledovat pohyb cen produktů na trhu, porovnání s konkurencí a snižování nákladů tak, aby měla společnost ceny lepší či srovnatelné s konkurencí. Má společnost možnosti regulovat (snižovat) významně náklady nebo jste měla na mysli snižování ceny?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků A
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Prudil, Tomáš

Některé části SLEPT analýzy by šly lépe rozpracovat (viz otázky).

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků C
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji C
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 73434