ČADOVÁ, K. Faktory úspěšného prodeje - Vyhodnocení marketingového výzkumu a závislost ekonomických faktorů jako podpora manažerského rozhodování podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.

Posudky

Posudek vedoucího

Chvátalová, Zuzana

Diplomantka samostatně pružně reagovala v průběhu zpracování práce na nově vyvstalé podněty praxe, byla schopna komplexního přístupu k řešení problémů v širších souvislostech, a to s cílenou využitelností v praxi. Otázka č. 1: V čem vidíte silné a slabé stránky, příležiosti a hrozby zjištěných výstupů Vašeho šetření ve Vaší práci (jen nejdůležitější)? Otázka č. 2: Jaký máte názor na aplikace metod kvantitativních disciplín a užití prostředků ICT na poli marketingového výzkumu?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Odborná úroveň navrhované části A
Přínos a praktické využití návrhu A
Iniciativa a samostatnost při zpracování A
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 B
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň A
Splnění cíle a rozsahu zadání A
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) A
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) A
Navrhovaná známka
A

Posudek oponenta

Šimberová, Iveta

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Úplnost vypracování B V práci není zcela jasné zpracování dotazníků. Kromě stanovení hypotéz bych zde očekávala více rozpracované výzkumné otázky, které ukážou správnost výběru faktorů ovlivňujících práci prodejce.
Zvolený přístup k řešení cíle diplomové práce A
Úrověň zpracování diplomové práce (originalita, zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) A
Obtížnost a správnost řešení B
Přínos a praktické využití návrhu A
Odborná jazyková úrověň A
Písemná a grafická úprava A
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 38448