HERCIK, M. Společenská odpovědnost firmy DHL Express (Czech Republic) s.r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.

Posudky

Posudek vedoucího

Putnová, Anna

Autor přinesl zajímavé téma i způsob řešení pro firmu DHL Express, s.r.o. Samotné zpracování by vyžadovalo širší stakeholderů ve výzkumu. Proto je výsledné hodnocení D. Práce má logickou strukturu a autor je schopen výsledky interpretovat.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C Cíl práce je dosti široký, což ztěžuje autorovi práci.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod D Metody zvolené pro tuto práci jsou v principu adekvátní, vyžadovaly by však robustnější data.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry D Interpretace je postavena na úzkém vzorku.
Praktická využitelnost výsledků C Autor ukazuje dobrou znalost prostředí, využitelnost naráží na malý datový soubor, který ve výzkumu využívá.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací C Autor dobře pracuje s firemními zdroji.
Navrhovaná známka
D

Posudek oponenta

Vyklický, Martin

"Autor si jako téma své DP vybral CSR aktivity vybraného podniku. V současnosti jde o poměrně aktuální téma a osobně si myslím, že každá větší společnost navíc nadnárodního či globálního významu by se měla do CSR aktivit zapojovat, ať už půjde o jakoukoliv formu. Literární přehled je dostatečný avšak autor mohl v literatuře použít vícero zahraničních zdrojů, které by lépe ukázaly různé pohledy na danou problematiku. Autor se v práci nevyhýbá gramatickým nedostatkům ve formě překlepů či chybějících slov v textu avšak to je u prací podobného rozsahu běžné a počet chyb v textu není nijak dramatický. V praktické části autor představil, kterými CSR aktivitami se vybraná společnost zabývá a které podporuje, provedl SWOT analýzu a dále provedl dotazníkové šetření na vzorku respondentů ze strany zákazníků ohledně jejich povědomí o CSR aktivitách společnosti a toto šetření následně vyhodnotil. Aby byly výsledky více průkazné a zobecnitelné, mohl autor využít vyššího počtu respondentů. Autor dále provedl návrh komunikační strategie CSR aktivit společnosti pro nadcházející období společně s jeho kalkulací, u které však mohl položku ""interní vytvoření"" vyčíslit formou tzv. nepřímých nákladů na komunikační mix CSR aktivit."

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry D
Praktická využitelnost výsledků C
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň D
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
C

Otázky

eVSKP id 92732