HERCIK, M. Společenská odpovědnost firmy DHL Express (Czech Republic) s.r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.
Autor přinesl zajímavé téma i způsob řešení pro firmu DHL Express, s.r.o. Samotné zpracování by vyžadovalo širší stakeholderů ve výzkumu. Proto je výsledné hodnocení D. Práce má logickou strukturu a autor je schopen výsledky interpretovat.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | Cíl práce je dosti široký, což ztěžuje autorovi práci. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | D | Metody zvolené pro tuto práci jsou v principu adekvátní, vyžadovaly by však robustnější data. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | D | Interpretace je postavena na úzkém vzorku. | |
Praktická využitelnost výsledků | C | Autor ukazuje dobrou znalost prostředí, využitelnost naráží na malý datový soubor, který ve výzkumu využívá. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | C | Autor dobře pracuje s firemními zdroji. |
"Autor si jako téma své DP vybral CSR aktivity vybraného podniku. V současnosti jde o poměrně aktuální téma a osobně si myslím, že každá větší společnost navíc nadnárodního či globálního významu by se měla do CSR aktivit zapojovat, ať už půjde o jakoukoliv formu. Literární přehled je dostatečný avšak autor mohl v literatuře použít vícero zahraničních zdrojů, které by lépe ukázaly různé pohledy na danou problematiku. Autor se v práci nevyhýbá gramatickým nedostatkům ve formě překlepů či chybějících slov v textu avšak to je u prací podobného rozsahu běžné a počet chyb v textu není nijak dramatický. V praktické části autor představil, kterými CSR aktivitami se vybraná společnost zabývá a které podporuje, provedl SWOT analýzu a dále provedl dotazníkové šetření na vzorku respondentů ze strany zákazníků ohledně jejich povědomí o CSR aktivitách společnosti a toto šetření následně vyhodnotil. Aby byly výsledky více průkazné a zobecnitelné, mohl autor využít vyššího počtu respondentů. Autor dále provedl návrh komunikační strategie CSR aktivit společnosti pro nadcházející období společně s jeho kalkulací, u které však mohl položku ""interní vytvoření"" vyčíslit formou tzv. nepřímých nákladů na komunikační mix CSR aktivit."
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | D | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | D | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 92732