KOSTRHUN, A. Vyhledávací studie přeložky silnice II/447 Šternberk - Pňovice [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební. 2025.
Posudky
Posudek vedoucího
Radimský, Michal
Navrhovaná známka
A
Posudek oponenta
Efenberk, Tomáš
Navrhovaná známka
B
Otázky
Zvážil jste v rámci návrhu odbočovací pruhy vlevo, např. na křižovatce se silnicí
II/447 nebo se silnicí II/446?
Uvažujete se zvýšením intenzit dopravy, především s budoucí výstavbou úseků dálnice.
Jaké očekáváte intenzity vozidel? Nebylo by vhodné navrhnout kategorijní šířku S 9,5/90?
Většina trasy prochází územím chráněné přirozené akumulace vod, kde zpravidla bývá
vysoká hladina podzemní vody. Jak byste řešil tento problém v návrhu skladby pozemní
komunikace? Myslíte, že by zde fungovaly vámi navržené vsakovací příkopy a retenční
nádrže?
Ve staničení km 4,19102 a km 4,39249 rušíte stávající polní cestu. Jak bude řešen
přístup k zemědělským pozemkům?
Ve zprávě uvádíte, že část stavby prochází záplavovým územím Q100. U silnic II. třídy
je z hlediska záplavových území důležitá hladina Q50. Zasahuje stavba do tohoto území?
Případně jaké řešení je vhodné navrhnout na svazích pozemní komunikace, pokud tomu
tak je?