SPÁČILOVÁ, N. Podpora prodeje a reklama sportovního centra [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.

Posudky

Posudek vedoucího

Mráček, Pavel

Autorka v práci prokazuje schopnosti využít získaných poznatků v analytické i návrhové části. Při zpracování práce autorka projevovala velký zájem o zvolenou problematiku a byla iniciativní. Při řešení byl zřejmý blízký vztah autorky ke zvolené problematice i samotnému subjektu. Práce je logicky členěna a využívá spíše standardních metod. Jako zajímavé vnímám včlenění kapitoly 2.4. Zákaznické zkušenosti, kde je porovnání největších konkurentů z pohledu zákazníka (využití přístupu mystery shoppingu). Místy se může zdát, že se práce odklání od tématu prvků marketingové komunikace a přechází šířeji k marketingovému mixu. Toto však lze vnímat i jako součást toho, co lze v rámci komunikace využít pro argumentaci, nebo případně pro podporu prodeje. Návrhy předložené v práci jsou opodstatněné, realizovatelné a směřují k vytyčeným cílům. Výstupy práce lze vnímat jako přínosné pro analyzovanou společnost. Otázky k obhajobě: 1) Co si myslíte o možnostech přístupu guerillového marketingu pro propagaci zaměření jako má analyzovaný subjekt?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B Předložené návrhy směřují k cílům vytyčeným v zadání.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B Autorka zvolila vhodný postup řešení a využila adekvátních metod. Zajímavě působí včlenění kapitoly 2.4. Zákaznické zkušenosti, kde je porovnání největších konkurentů z pohledu zákazníka.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C Autorka v práci prokazuje schopnost interpretovat výsledky a vyvozovat z nich závěry standardním způsobem.
Praktická využitelnost výsledků B Výsledky práce (výsledky analýz i návrhy) jsou pro analyzovaný subjekt prakticky využitelné.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C Členění práce je do logických celků, díky čemuž práce působí přehledně. Autorka využívá vhodné terminologie na velmi dobré jazykové úrovni. Kapitola 2.2. "Marketingová struktura sportovního centra" mohla být nazvána příhodněji.
Práce s informačními zdroji, včetně citací D Práce obsahuje adekvátní zdroje informací. V analytické části zapomněla autorka ocitovat tabulky u jednotlivých odpovědí v rámci dotazníkového šetření (kap. 2.5.1.1.), i když je zřejmé, jaký zde byl zdroj.
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Oulehla, Michaela

Cíl bakalářské práce považuji za splněný. Práce je přehledně strukturována. Vzhledem k tomu, že se autorka v analytické a návrhové části věnovala sociálním sítím, osobně bych o tyto informace více rozšířila teoretickou část práce, kde je online marketingu věnováno pouze pár řádků obecně. K větší přehlednosti v analytické části by přispělo stručné dílčí shrnutí analýz, a to například za pomocí tabulek, ze kterých by bylo patrné, jaké poznatky daná analýza přinesla. Návrhy jasně vychází z nedostatků zjištěných při analýze. Autorka se mohla více zaměřit na detailnější rozpracování dílčích návrhů a přidat více návrhů týkajících se podpory prodeje, jelikož tyto návrhy jsou součástí stanoveného hlavního cíle bakalářské práce. Pozitivně hodnotím návrhy týkající se webových stránek, kde autorka navrhuje přehlednější strukturu. Práci považuji za standardně zpracovanou a hodnotím známkou C. Doporučuji k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B Cíle, které si autorka zvolila, byly v bakalářské práci splněny.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C V analytické části bych se více zaměřila na analýzu konkurence. Chybí mi zde například souhrnný výstup z analýzy - ideálně formou přehledné tabulky, ze které bude jasně vyplývat, kde má zvolené fitness centrum mezery oproti své konkurenci a kde naopak má konkurenční výhodu.
Praktická využitelnost výsledků B Při detailnějším rozpracování návrhů z bakalářské práce, jsou její výsledky prakticky využitelné téměř okamžitě.
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C Práce je přehledně strukturována. Terminologie a jazyková úroveň je na standardní úrovni. Autorka se mohla ve své práci zaměřit více na formátování , například sjednocené formátování tabulek (zarovnání, fonty, barevná škála), odsazení textu (například strana 40), správné číslování příloh.
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
C

Otázky

eVSKP id 127673