KOREŇOVSKÝ, J. Návrh na zlepšení informačního systém E - dispečink ve společnosti XY [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.
Práce je zpracována s ohledem na potřeby společnosti XY, provozující taxi službu. Stěžejní část je věnována komparaci stávajícího informačního systému s potřebami společnosti. Práce nabízí řešení stávající nevyhovující situace v podobě výměny IS za vlastní, "ušitý na míru". Práce splňuje jen částečně vytčený cíl - zpracování komplexní analýzy podnikových procesů, obsahuje pouze proces Přidělování zakázek. V práci byl opomenut systémový přístup - zejména v oblasti členění a zaměření kapitol, a v oblasti syntézy získaných poznatků. Pozitivně hodnotím analýzy prolínající se celou prací (analýza konkurence, ekonomické zhodnocení zavedení nového řešení atd.) a obsahovou náplň navrženého řešení, které je možno prakticky využít.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | D | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | A |
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 94597