VEITOVÁ, K. Návrh marketingových technik projektu Do Formy se zaměřením na aktivity Flash gymu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
Autorka práce přistoupila ke zpracování své práce velmi nadstandardně, pravidelně práci konzultovala a také velmi úzce spolupracovala s vedením projektu Do Formy. Autorka provedla pečlivou analýzu teoretických poznatků a metod, z nichž vycházela v praktické části práce. Na základě precizně zpracované SWOT analýzy a dat získaných v dotazníkovém šetření autorka navrhla vhodné marketingové doporučení, která zcela jistě pomohou projektu Do Formy získat více stálých klientů.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | Cíl práce autorka vymezila zcela jasně a konkrétně. Ve vlastní práci byl cíl realizován efektivně a v plném rozsahu. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | K naplnění cíle práce zvolila autorka vhodnou metodiku a to zejména SWOT analýzu, která je klíčovou analýzou dané práce a dále analýzu konkurečních tanečních a fitness center. Praktická část vhodně navazuje na teoretickou část práce, přičemž praktická část je zdůrazněna jako stěžejní. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | Na základě provedené analýzy a dat získaných z dotazníkového průzkumu se autorce podařilo jasně a výstižně navrhnout marketingová doporučení, které povedou ke zlepšení marketingové komunikace daného projektu. | |
Praktická využitelnost výsledků | A | Doporučení, která autorka ve své práci navrhla, jsou reálná a aplikovatelná v praxi. Autorka během tvorba práce intenzivně komunikovala s vedením projektu Do Formy. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | V tomto bodu práce naplňuje očekávání. Práce je logicky strukturována a jazyková úroveň je odpovídající bakalářské práci. | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B | Autorka pro svoji práci čerpala z vhodné české i zahraniční literatury. Obsáhlý seznam použité literatury je uveden na konci práce. Šíře literatury plně odpovídá bakalářké práci. |
Studentka Kristýna Veitová se ve své bakalářské práci zabývá návrhem marketingových technik pro zrcadlový sál s názvem Flash Gym, který je součástí projektu Do formy. Práce má 85 stran, samotný text práce začíná na straně 10 a končí na straně 78, celkově 51 normostran textu. Práce obsahuje 6 obrázků, 10 tabulek a 16 grafů. Všechny jsou vypracovány autorkou práce, žádný není přímo přejatý. Všechna binární kritéria (rozsah a struktura práce, absence plagiátorství) jsou splněna. Práce je členěna do 3 hlavním kapitol (teoretická východiska, analytická část a vlastní návrhy řešení), kde se autorka postupně zabývá teorií marketingu, analýze problému, sběru dat a jejich interpretací. Cíle práce (návrh vhodné marketingové strategie) se podařilo splnit. Práce by však dávala větší smysl, kdyby cíle práce zněly: Návrh, aplikace a rozbor dopadů nové strategie… Jako stěžejní analytické nástroje autorka zvolila SWOT analýzu a dotazníkovou studii. K použitým metodám nemám výhrady. Jeví se jako dostatečné. Ač se plně neztotožňuji s některými závěry, které jsou v práci uvedeny, autorka práce prokázala schopnost interpretovat výsledky a to především při práci s dotazníkovou studií. Zjištění a závěry, ke kterým autorka dospěla, pokládám za přínosná. Autorka používá místy nevhodnou lingvistiku, především špatné pozice přísudků u syntaktických dvojic, dále špatné pozice podnětů a místy až příliš komplikovaný sloh. Popisky grafů jsou nejednotné (např. graf č. 1 vs. graf č. 2) a mohly by být lépe zpracovány. Autorka uvádí 14 odborných zdrojů, 12 internetových a 1 zdroj z kategorie „Ostatní“, celkově 27 zdrojů, v práci je však citováno pouze 23 zdrojů. Je použit sice přípustný, avšak dle mého nepřehledný systém citací v samotném textu. Ve formátování citací dle ISO 690 jsem neshledal vážnější nedostatky. Hlavní pozitiva práce spatřuji v zaměření na reálný marketingový problém z praxe, který přímo souvisí s oborem studia. Nemohu také opomenout píli a odhodlání autorky při řešení problematiky práce a tvorby samotné VŠKP. Hlavní výtky mám absenci zdůvodnění, proč byla použita právě SWOT analýza, neúplnou identifikaci problémů při SWOT analýze, neúplnou a povrchní analýzu konkurence. Citlivě vnímám absenci nedostatečné zpětné vazby z Flash Gymu po aplikaci nových marketingových návrhů. Ač práce obsahuje výše zmíněné nedostatky, práce samotná je zpracována vyčerpávajícím způsobem, proto bakalářskou práci Kristýny Veitové doporučuji k obhajobě s celkovým hodnocením B.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji | C |
eVSKP id 58598