STRUPEK, O. Návrh marketingové strategie pro firmu Dosedel Interior s.r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.

Posudky

Posudek vedoucího

Chlebovský, Vít

V předložené DP oceňuji, že všechny předložené návrhy jsou dobře podloženy kvalitně zpracovanými analýzami. Jednotlivé strategické návrhy v návrhové části pak mohly být lépe propojeny do komplexního celku včetně podrobnějšího implementačního návodu. Cenná by rovněž byla identifikace rizik spojených s implementací a možná opatření k jejich eliminaci. Otázka k obhajobě: V čem spatřujete hlavní konkurenční výhodu firmy v současnosti? Jaké očekáváte trendy ve změnách zákaznických potřeb a očekávání v nejbližších letech?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Odborná úroveň navrhované části C
Přínos a praktické využití návrhu C
Iniciativa a samostatnost při zpracování B
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 C
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň B
Splnění cíle a rozsahu zadání C
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) B
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) B
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Dosedělová, Denisa

Navrhovaná známka
A

eVSKP id 40702