BENEŠOVÁ, E. Komunikační strategie podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.

Posudky

Posudek vedoucího

Schüller, David

Hlavní cíl práce byl naplněn. Navrhovaná opatření na optimalizaci komunikační strategie hotelového zařízení jsou v souladu s navrhovaným cílem. Diplomantka použila adekvátní metody pro sběr a analýzu dat. Autorka provedla analýzu marketingového prostředí společnosti a marketingový průzkum formou dotazníkového šetření. Práce má přehlednou strukturu a splňuje formální požadavky na zpracování diplomové práce. Autorka dobře interpretuje závěry z provedených analýz a vlastního průzkumu. Navrhovaná řešení obsahují jak finanční tak i časové hledisko, a proto budou dobře využitelná v praxi. Práce s citačními zdroji je na velmi dobré úrovni.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků C
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Lola, Martin

Diplomová práce se zabývá tématikou velice aktuální, tj. návrhem marketingové komunikační strategie pro vybranou společnost. Diplomantka si vybrala menší hotel ve Velkém Meziříčí.Práce je strukturována do tří hlavních částí. V teoretické diplomantka vymezuje pojmy nutné k uchopení tématu, v praktické popisuje současný stav marketingové komunikační strategie hotelu a také dotazníkové šetření. V poslední části pak diplomantka popisuje konkrétní návrhy kroků, včetně nákladů a časového harmonogramu. Dotazníkové šetření tvoří přílohu č. 1. Práce obsahuje pouze mizivé výskyty překlepů a je prosta pravopisných chyb.Diplomantka projevuje v práci velmi dobrý teoretický základ, který poté aplikuje při popisu stavu současných marketingových aktivit hotelu. Popis současných aktivit je podrobný a poskytuje dobrý základ pro další rozvoj v návrhové části. Popisovaný hotel osobně znám, mohl jsem tedy srovnat popisované aktivity s vlastním vnímáním aktivit hotelu. Jako velmi vhodné doporučení vnímám i využití času recepčních v nočních směnách pro pomocné práce v komunikační strategii, čímž dojde ke snížení celkových nákladů na marketing. Návrhová část navazuje na popisnou část, teoretickou část i informace zjištěné z dotazníkového šetření. Diplomantka dobře využívá zjištěných znalostí k usměrnění rozvojového návrhu pro hotel. Diplomantka podrobně specifikovala marketingové kanály vhodné k rozvoji. V návrhu využila tradiční, moderní i lokálně specifické marketingové komunikační kanály. Všechny kanály i činnosti v rámci nich navržené jsou podrobně popsané a vycházejí z dobré znalosti prostředí. V úvodu práce je zmíněn rozpočet stanovený vedením hotelu - ten se podařilo splnit a navržené aktivity jsou dle mého hodnocení smysluplné. Práce je završena přehledným časovým harmonogramem. Tímto cíl práce považuji za splněný a doporučuji diplomovou práci k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 102068