BENEŠOVÁ, E. Komunikační strategie podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.
Hlavní cíl práce byl naplněn. Navrhovaná opatření na optimalizaci komunikační strategie hotelového zařízení jsou v souladu s navrhovaným cílem. Diplomantka použila adekvátní metody pro sběr a analýzu dat. Autorka provedla analýzu marketingového prostředí společnosti a marketingový průzkum formou dotazníkového šetření. Práce má přehlednou strukturu a splňuje formální požadavky na zpracování diplomové práce. Autorka dobře interpretuje závěry z provedených analýz a vlastního průzkumu. Navrhovaná řešení obsahují jak finanční tak i časové hledisko, a proto budou dobře využitelná v praxi. Práce s citačními zdroji je na velmi dobré úrovni.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Diplomová práce se zabývá tématikou velice aktuální, tj. návrhem marketingové komunikační strategie pro vybranou společnost. Diplomantka si vybrala menší hotel ve Velkém Meziříčí.Práce je strukturována do tří hlavních částí. V teoretické diplomantka vymezuje pojmy nutné k uchopení tématu, v praktické popisuje současný stav marketingové komunikační strategie hotelu a také dotazníkové šetření. V poslední části pak diplomantka popisuje konkrétní návrhy kroků, včetně nákladů a časového harmonogramu. Dotazníkové šetření tvoří přílohu č. 1. Práce obsahuje pouze mizivé výskyty překlepů a je prosta pravopisných chyb.Diplomantka projevuje v práci velmi dobrý teoretický základ, který poté aplikuje při popisu stavu současných marketingových aktivit hotelu. Popis současných aktivit je podrobný a poskytuje dobrý základ pro další rozvoj v návrhové části. Popisovaný hotel osobně znám, mohl jsem tedy srovnat popisované aktivity s vlastním vnímáním aktivit hotelu. Jako velmi vhodné doporučení vnímám i využití času recepčních v nočních směnách pro pomocné práce v komunikační strategii, čímž dojde ke snížení celkových nákladů na marketing. Návrhová část navazuje na popisnou část, teoretickou část i informace zjištěné z dotazníkového šetření. Diplomantka dobře využívá zjištěných znalostí k usměrnění rozvojového návrhu pro hotel. Diplomantka podrobně specifikovala marketingové kanály vhodné k rozvoji. V návrhu využila tradiční, moderní i lokálně specifické marketingové komunikační kanály. Všechny kanály i činnosti v rámci nich navržené jsou podrobně popsané a vycházejí z dobré znalosti prostředí. V úvodu práce je zmíněn rozpočet stanovený vedením hotelu - ten se podařilo splnit a navržené aktivity jsou dle mého hodnocení smysluplné. Práce je završena přehledným časovým harmonogramem. Tímto cíl práce považuji za splněný a doporučuji diplomovou práci k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 102068