ALBRECHTOVÁ, M. Marketingový mix společnosti Bajulus s.r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.
Studentka v práci prokazuje schopnost využít získané teoretické znalosti v analytické a návrhové části. V tištěné verzi práce je u některých obrázků nižší tisková kvalita.¨ Návrhy se odvolávají na pojetí marketingového mixu 4P, ale v reálu spíše připomínají koncept využívající 5P. Návrhy bylo celkově vhodné podrobněji rozpracovat. Otázka k obhajobě: 1) Z jakého důvodu jste pro účast na veletrhu navrhla právě veletrh ve Valašském Meziříčí a ne nějaký známější?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | D | V cílech se autorka zmiňuje, že by nové návrhy mohli mj. navýšit zisk společnosti. Tento fakt není v návrhové části práce nijak jednoznačně zřejmý. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | D | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Studentka z poskytnutých materiálů a informací přehledně zhodnotila fungování firmy Bajulus s.r.o. Oceňuji rozbor slabých stránek společnosti, který se téměř shoduje s provedeným interním vyhodnocením naší společnosti. Doporučené návrhy na zlepšení považuji za uskutečnitelné, vzhledem k možnostem firmy. Po formální a stylistické stránce je bakalářská práce zpracována velmi dobře. Doporučuji bakalářskou práci k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 94907