ALBRECHTOVÁ, M. Marketingový mix společnosti Bajulus s.r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.

Posudky

Posudek vedoucího

Mráček, Pavel

Studentka v práci prokazuje schopnost využít získané teoretické znalosti v analytické a návrhové části. V tištěné verzi práce je u některých obrázků nižší tisková kvalita.¨ Návrhy se odvolávají na pojetí marketingového mixu 4P, ale v reálu spíše připomínají koncept využívající 5P. Návrhy bylo celkově vhodné podrobněji rozpracovat. Otázka k obhajobě: 1) Z jakého důvodu jste pro účast na veletrhu navrhla právě veletrh ve Valašském Meziříčí a ne nějaký známější?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů D V cílech se autorka zmiňuje, že by nové návrhy mohli mj. navýšit zisk společnosti. Tento fakt není v návrhové části práce nijak jednoznačně zřejmý.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků D
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Malina, Jan

Studentka z poskytnutých materiálů a informací přehledně zhodnotila fungování firmy Bajulus s.r.o. Oceňuji rozbor slabých stránek společnosti, který se téměř shoduje s provedeným interním vyhodnocením naší společnosti. Doporučené návrhy na zlepšení považuji za uskutečnitelné, vzhledem k možnostem firmy. Po formální a stylistické stránce je bakalářská práce zpracována velmi dobře. Doporučuji bakalářskou práci k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků C
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 94907