HAŠKA, I. Marketingová strategie podniku (pro konkrétní firmu,organizaci) [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2008.

Posudky

Posudek vedoucího

Šimberová, Iveta

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění cíle a rozsahu zadání B
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) A
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) B
Odborná úroveň navrhované části B
Přínos a praktické využití návrhu A
Iniciativa a samostatnost při zpracování B
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 B Uvedená literatura nesplňuje zcela požadavky ISO normy 690!
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň C Formální stránka práce postrádá pečlivost. Jsou v ni drobné nedostatky -např. str.18 (tabulka -rozhozená úprava), str.54 (umístění obrázku přesahuje okraje), str.54, 72 (odlišný typ písma), drobné gramatické chyby (str.73, 79)
Navrhovaná známka
B

Otázky

Posudek oponenta

Petřík, Martin

Navrhovaná známka
A

eVSKP id 11836