VEIDLICHOVÁ, D. Marketingová strategie vybraného podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2024.
Hlavním cílem práce je vypracování marketingové strategie vybraného podniku. Cíl považuji za splněný s drobnými připomínkami uvedenými dále. Autorka v práci využívá standardní metodické postupy pro přípravu marketingové strategie. Zpracované analýzy ukazují dobrou znalost prostředí, na druhou stranu mohly být méně popisné a autorka se mohla více soustředit na zřetelnou formulaci závěrů u jednotlivých dílčích analýz - toto platí především pro analýzu konkurenčního prostředí, která je zpracována jen velmi stručně a obecně. Návrhy reflektují závěry z analýz a jsou sestaveny formou základního přehledu opatření, která je pro zavedení strategie potřeba udělat. Práce je na odpovídající jazykové a odborné úrovni. Práci doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Diplomová práce předkládá návrhy pro zlepšení marketingové strategie společnosti DP Apartments s.r.o. podnikající v cestovním ruchu. Autorka jednoznačně prokázala schopnost využít získaných teoretických poznatků v analytické a návrhové části. Práce má logickou a přehlednou strukturu. Všechny její části jsou na dobré úrovni. Návrhová část obsahuje praktické návrhy aplikované pro nástroje rozšířeného marketingového mixu, které jsou dobře využitelné ve společnosti a jsou naplánovány s ohledem na čas a realizaci. Nicméně, autorka mohla detailněji zhodnotit konkurenci, například zjištěním cen konkurence a konkrétních služeb, které nabízí, a za jaké ceny. Návrhy vycházejí z velmi dobré znalosti společnosti autorkou a mohou být pro společnost jednoznačně přínosem. Cíl práce byl naplněn. Celkově je práce na velmi dobré úrovni a přináší cenné poznatky a praktické návrhy pro zlepšení marketingové strategie. Práci doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 159802