URBÁNKOVÁ, S. Výzkum spokojenosti zákazníků [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Průzkum spokojenosti zákazníků přinesl zajímavé podněty pro naši společnost a nové okruhy otázek pro zjišťování spokojenosti u zákazníků. Významný přínos mají také analýzy, které upozorňují na stávající stav, příležitosti a možná rizika ve formě hrozeb. Bakalářská práce splňuje požadavky společnosti BORS Břeclav a.s. na strukturu, vyhodnocení a závěrečná doporučení.Uvedená doporučení firma využije pro zlepšení stávajícího stavu.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 84498