TRÁVNÍČKOVÁ, L. Marketingový mix podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.

Posudky

Posudek vedoucího

Kaňovská, Lucie

Diplomová práce předkládá návrhy v oblasti marketingového mixu podniku Téma Koncept, které vychází z provedených analýz, včetně dotazníkového šetření, které zjišťovalo potenciál jednotlivých distribučních míst pro akvizici a prodej svíček v lázeňské oblasti města Luhačovice. Autorka v práci prokázala schopnost využít získaných teoretických poznatků v analytické a návrhové části. Práce má logickou a přehlednou strukturu. Návrhová část obsahuje praktické návrhy velmi dobře využitelné ve společnosti, které jsou naplánovány i s ohledem na čas a realizaci. Na závěr návrhové části je uvedena analýza rizik návrhů. Návrhy vycházejí z velmi dobré znalosti prostředí společnosti autorkou. Diplomantka pracovala samostatně, aktivně a se zájmem o problematiku. Cíl práce byl naplněn. Práci doporučuji k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B Stanovený cíl práce byl naplněn na velmi dobré úrovni.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B Autorka zvolila vzhledem k tématu práce správný postup a adekvátní metody, včetně dotazníkového šetření u obchodníků se suvenýry ve městě Luhačovice.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B Diplomantka prokázala dobrou schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich odpovídající závěry.
Praktická využitelnost výsledků B Výsledky práce jsou prakticky využitelné ve společnosti. Jednotlivé návrhy jsou detailně popsány, včetně podmínek realizace, časového plánu, kontroly plnění a možných rizik realizace návrhu.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B Práce má logickou a přehlednou strukturu a využívá standardního členění do kapitol. Autorka používá vhodnou terminologii a vyjadřuje se na dobré jazykové úrovni.
Práce s informačními zdroji, včetně citací B Autorka v práci využívá adekvátních informačních zdrojů, které jsou vhodně citovány.
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Babáková, Šárka

Cílem této diplomové práce bylo popsat a zanalyzovat nástroje marketingového mixu v malém podniku Téma Koncept a navrhnout změny, které by v případě jejich realizace vedly k většímu podílu na regionálním trhu a současně i vyšším ziskům. Teoretická část práce čerpá z dostatečně velkého počtu tuzemských i zahraničních literárních zdrojů, je jasně a srozumitelně zpracovaná a dává dobrý základ pro aplikaci informací v analytické části. Analytická část se opírá o celkem šest metod pro posouzení jak aktuálního stavu firmy Téma Koncept, tak i jejich externích vlivů či rizik. Zde hodnotím kladně hloubku provedených analýz za předpokladu poskytnutí detailních informací organizačního a finančního charakteru. Poslední část tvoří pět konkrétních návrhů na zlepšení současného stavu. V této části hodnotím velmi kladně způsob zpracování dotazníku, který poskytuje podniku informace významného charakteru a dále kreativitu těchto návrhů. Struktura diplomové práce je logická, autorka v ní používá pro názornost přehledné grafy, tabulky a obrázky. Vytknout lze pouze rozsah diplomové práce, který přesahuje standardní rozsah a občasné opakování již zmíněných informací. Tuto diplomovou práci doporučuji k obhajobě s navrženým klasifikačním stupněm A výborně - B velmi dobře v závislosti na obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 126762