JÍLKOVÁ, Š. On-line marketingová komunikace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.
Práce je zaměřena na on-line marketingovou komunikaci kosmetického salonu. Hlavní cíl a dílčí cíle práce byly naplněny. Navrhovaná opatření on-line marketingové komunikace jsou v souladu s navrhovaným cílem a jsou logicky strukturována dle teoretického rámce. Autorka použila relevantní metody pro sběr dat. Pro analýzu a vyhodnocení dat byly použity vhodné statistické metody. Autorka logicky interpretuje závěry z provedených analýz a vlastního průzkumu. Navrhovaná řešení jsou konkrétně definována a obsahují finanční rámec, časový harmonogram, personální zajištění a analýzu rizik, což umožňuje snadnější implementaci do praxe. Formální náležitosti a použitá terminologie je na velmi dobré úrovni. Citační norma je dodržena. Otázka k obhajobě: Který z uvedených návrhů považujete za klíčový a proč?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | A |
Předložená bakalářská práce se zabývá užitím online marketingové komunikace pro kosmetické studio Mys-sys. V úvodní části si autorka vytyčuje cíle - analýza vnitřního a vnějšího prostředí, vypracování vlastního průzkumu a doporučení návrhů ke zlepšení online komunikace. Cíle považuji za přiměřené a úspěšně splněné. V teoretické části jsou stručně vysvětleny využité marketingové pojmy a nástroje. V analytické části oceňuji především práci s reálnými daty skutečného podnikatelského subjektu. Ve třetí části autorka navrhuje na základě znalostí a dotazníkového šetření možná zlepšení marketingové komunikace, přičemž nezapomíná na konzultaci návrhů s majitelkou studia. Z důvodu aplikace znalostí na reálném podnikatelském subjektu a rozsahu práce doporučuji práci k obhajobě a hodnocení stupněm výborně.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 125649