RAUSOVÁ, I. Návrh marketingové strategie pro podnik Vinotéka U Tří knížat [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.
V předložené diplomové práci oceňuji výborně zpracovanou analýzu rozšířenou o dotazníkové šetření mezi zákazníky firmy. Velmi zdařilé je zpracování tržní segmentace. Představené návrhy pak na závěry z analýz dobře navazují a citlivě zohledňují obor podnikání firmy. Návrhy jsou komplexní a zohledňují jak potřeby firmy, tak její rozpočtové možnosti. Dotazy k obhajobě: V čem spatřujete hlavní rizika, která by mohla narušit oživení návrhů v rámci plánovaného harmonogramu a rozpočtu? Jaká opatření by bylo možné pro eliminaci rizik využít?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Odborná úroveň navrhované části | B | ||
Přínos a praktické využití návrhu | A | ||
Iniciativa a samostatnost při zpracování | A | ||
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 | B | ||
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň | A | ||
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) | B | ||
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) | A |
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Úplnost vypracování | B | ||
Zvolený přístup k řešení cíle práce | B | ||
Úrověň zpracování práce (originalita, zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) | A | ||
Obtížnost a správnost řešení | B | ||
Přínos a praktické využití návrhu | A | ||
Odborná jazyková úrověň | B | ||
Písemná a grafická úprava | A |
eVSKP id 54272