RAUSOVÁ, I. Návrh marketingové strategie pro podnik Vinotéka U Tří knížat [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.

Posudky

Posudek vedoucího

Chlebovský, Vít

V předložené diplomové práci oceňuji výborně zpracovanou analýzu rozšířenou o dotazníkové šetření mezi zákazníky firmy. Velmi zdařilé je zpracování tržní segmentace. Představené návrhy pak na závěry z analýz dobře navazují a citlivě zohledňují obor podnikání firmy. Návrhy jsou komplexní a zohledňují jak potřeby firmy, tak její rozpočtové možnosti. Dotazy k obhajobě: V čem spatřujete hlavní rizika, která by mohla narušit oživení návrhů v rámci plánovaného harmonogramu a rozpočtu? Jaká opatření by bylo možné pro eliminaci rizik využít?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Odborná úroveň navrhované části B
Přínos a praktické využití návrhu A
Iniciativa a samostatnost při zpracování A
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 B
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň A
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) B
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) A
Navrhovaná známka
A

Posudek oponenta

Mucha, Martin

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Úplnost vypracování B
Zvolený přístup k řešení cíle práce B
Úrověň zpracování práce (originalita, zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) A
Obtížnost a správnost řešení B
Přínos a praktické využití návrhu A
Odborná jazyková úrověň B
Písemná a grafická úprava A
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 54272