FALTA, M. Marketingový plán pro společnost SILVITA, s.r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.
Práce splnila vytýčené cíle. Oblast návrhů směřuje do jednotlivých částí marketingového mixu. Je zpracován harmonogram, i ekonomické zhodnocení návrhů. Dotazy: 1) Vysvětlete, jaký je význam faktoru S6 ve SWOT analýze: spolehliví dodavatelé. Není to spíše příležitost? 2) Kde je kritické místo vaších návrhů? Dokážete ho identifikovat a navrhnout jeho eliminaci?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | Cíle byly splněny. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | Metody i postup vyhovuje požadavkům | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | Výsledky by mohly být lépe interpretovány, zejména návrhy v oblasti komunikace. Zdůvodnění např. reklamy v TV nebo komunikace na sociálních sítích vzhledem k cílové skupině. | |
Praktická využitelnost výsledků | C | Práce řeší aktuální problém pro firmu, a předpokládá se využitelnost těchto návrhů. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | Z formálního hlediska práce vyhovuje požadavkům na tenot typ práce. | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B | Autor využíval relavntní informační zdroje a adekvátně je citoval. |
Hlavním cílem bakalářské práce bylo sestavení marketingového plánu pro společnost Silvita s.r.o. Tento cíl autor práce splnil. V teoretické části práce použil odbornou literaturu, která souvisí s danou problematikou. Z pohledu analýzy společnosti aplikoval vhodné metody, jimiž zjistil současnou situaci na trhu a silné a slabé stránky podniku. V návrhové části využil moderní marketingové prvky, které mohou mít reálný potenciál k úspěchu. Za hlavní přínos považuji navržení věrnostního programu pro lékárníky. Celkové získané poznatky jsou pro firmu přínosné. Studentův rozsah práce odpovídá standardu bakalářské práce a doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 103491