GAVENDOVÁ, Z. Návrh komunikačního mixu pro Wellness Kuřim [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.
1) Jaké jsou bariéry pro vstup na trh v oblasti aquaparků? 2) Na jakém základě autorka určila cenu za virální kampaň v daném rozmezí 3500-4000 Kč (s. 60)?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | D | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | D | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | C |
Předložená bakalářská práce je po formální stránce zpracována na dobré úrovni a odpovídá požadavkům kladeným na tento typ práce. Teoretická část práce obsahuje potřebné znalosti k vypracování části praktické. Po obsahové stránce práce splňuje vytyčený cíl, přichází s konkrétními návrhy na zlepšení komunikačního mixu společnosti Wellness Kuřim, tyto návrhy jsou podpořeny výzkumem.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji | C |
eVSKP id 86116