NOVOTNÁ, L. Komunikační mix podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.

Posudky

Posudek vedoucího

Kaňovská, Lucie

Diplomová práce předkládá návrhy v oblasti marketingu pro zahradní centrum. Autorka v práci prokázala schopnost využít získaných teoretických poznatků v analytické a návrhové části. Práce má logickou a přehlednou strukturu. Návrhová část obsahuje praktické návrhy využitelné v zahradním centru, které jsou naplánovány i s ohledem na čas a podmínky realizace. Diplomantka pracovala samostatně, aktivně a se zájmem. Cíl práce byl naplněn. Práci doporučuji k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B Stanovený cíl práce byl naplněn.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C Autorka zvolila vzhledem k tématu práce správný postup a adekvátní metody. Konkurence zahranictví mohla být zhodnocena detailněji, a to např. srovnání konkurence a jejího komunikačního mixu.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B Studentka prokázala dobrou schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich odpovídající závěry.
Praktická využitelnost výsledků B Výsledky práce jsou prakticky využitelné do praxe zahradního centra. Návrhy vycházejí z provedených analýz a odpovídají současné situaci podniku. Diplomantka se snažila objektivně zhodnotit své návrhy, včetně časového harmonogramu realizace návrhů, možných rizik realizace návrhů a očekávaných přínosů.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B Práce má logickou a přehlednou strukturu a využívá standardního členění do kapitol. Autorka používá vhodnou terminologii a vyjadřuje se na odpovídající jazykové úrovni.
Práce s informačními zdroji, včetně citací B Autorka v práci využívá adekvátních informačních zdrojů, které jsou vhodně citovány.
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

MBA, Petr Bilavčík,

Práce jako celek, hodnotím kladně a doporučuji práci obhajobě. Teoretickou analýzou pokryla celou oblast řešeného problému, možná bych se pokusil zabývat krátce analýzou internetové komunikace i v rámci teoretické přípravy. Protože internetová komunikace se stává stále důležitější. V rámci analýzy současného stavu, jsem nalezl drobné nesoulady jako například: 3.2.2. Porterovy analýzy, v části Potencionální konkurenti – se uvádí, že vstup nových konkurentů není hrozbou a současně se uvádí, že vstup na daný trh není složitý a nejsou zde žádné bariery. Z toho pohledu se mi jeví vstup nové konkurence jako nezanedbatelná hrozba. Proč ovšem práci za sebe nemohu dat hodnocení A, je zejména obsah dotazníku, který se málo zaměřil na komunikační kanály, které současní zákazníci využívají – vnímají jako pro ně důležité. A tedy, zde není patrná přímá korelace mezi jednotlivými návrhy na propagaci a tím co by skutečně bylo pro oslovení a udržení daných zákazníků to nejefektivnější. Z obecného hlediska ovšem všechny návrhy jsou platné a bývají součásti marketinkového mixu. Kladně hodnotím propracování těchto návrhů do detailních, včetně finančních kalkulací.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji B
Splnění stanovených cílů B
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 110124