DENEV, P. Marketingová strategie vybraného podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.
Zvolený postup a metodika práce odpovídají stanoveným cílům. Rovněž formální náležitosti, odborná jazyková úroveň a práce s informačními zdroji je na úrovni odpovídající diplomové práci. V předložené práci oceňuji systematicky zpracované analýzy, včetně provedeného a zpracovaného výzkumu zaměřeného na očekávání zákazníků. Pro stanovené cíle jsou zpracované analýzy až zbytečně důkladné a podrobné, nicméně jsou přehledně shrnuty a jsou z nich vyvozeny odpovídající závěry. Předložené návrhy respektují závěry z analýz, vycházejí ze stanovených strategických marketingových cílů a jsou zpracovány ve formě strategického plánu, včetně časového harmonogramu a ekonomického zhodnocení. Rozsáhlý návrh na změnu pokladního a skladového systému je zpracován dle zásad řízení změny, včetně analýzy rizik. Otázka k obhajobě: Jedním z identifikovaných rizik pro realizaci změny je neochota zaměstnanců. Toto riziko posuzujete jako zanedbatelné. Není to podcenění těžko předvídatelného vlivu lidského faktoru?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Autor se zabývá marketingovou strategií společnosti IRD Group s.r.o.. Hlavní cílem této strategie je analyzovat současný stav a vypracovat návrhy na zlepšení marketingové strategie, která povede ke zvýšení povědomí o značce, ziskovosti a konkurenceschopnosti společnosti. Autor se snaží maximálně využít marketingových nástrojů, jak v standardním retailovém, tak i v online prostředí. Prezentované postupy v teoretické části jsou v souladu s cíli diplomové práce. Autor se snaží analyzovat a interpretovat zjištěné výsledky. Autor se mohl na základě zjištěných informací více zaměřit na dlouhodobější strategické dopady a jejich implementaci v praxi. Tato skutečnost je ovlivněna autorovou znalostí analyzované společnosti, zejména s finančními možnostmi rodinné společnosti. V oblasti návrhů se autor koncentruje na efektivní řízení komunikační a distribuční strategie společnosti. V distribuční strategii se autor zabývá zvýšením efektivity komunikace mezi kamenným a online obchodem a zlepšením procesu pokladního a skladového systému společnosti. V oblasti komunikační strategie je autorovou snahou navrhnout metody, jak vytvořit základy pro dlouhodobé a strategické budování brandu společnosti. Výsledky a návrhy autorovi práce jsou velmi konkrétní, mají časové limity, jsou reálné ve vztahu ke kapitálovým možnostem společnosti a je možné je průběžně vyhodnocovat a měřit.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji | C | ||
Splnění stanovených cílů | A |
eVSKP id 110317