DENEV, P. Marketingová strategie vybraného podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.

Posudky

Posudek vedoucího

Chlebovský, Vít

Zvolený postup a metodika práce odpovídají stanoveným cílům. Rovněž formální náležitosti, odborná jazyková úroveň a práce s informačními zdroji je na úrovni odpovídající diplomové práci. V předložené práci oceňuji systematicky zpracované analýzy, včetně provedeného a zpracovaného výzkumu zaměřeného na očekávání zákazníků. Pro stanovené cíle jsou zpracované analýzy až zbytečně důkladné a podrobné, nicméně jsou přehledně shrnuty a jsou z nich vyvozeny odpovídající závěry. Předložené návrhy respektují závěry z analýz, vycházejí ze stanovených strategických marketingových cílů a jsou zpracovány ve formě strategického plánu, včetně časového harmonogramu a ekonomického zhodnocení. Rozsáhlý návrh na změnu pokladního a skladového systému je zpracován dle zásad řízení změny, včetně analýzy rizik. Otázka k obhajobě: Jedním z identifikovaných rizik pro realizaci změny je neochota zaměstnanců. Toto riziko posuzujete jako zanedbatelné. Není to podcenění těžko předvídatelného vlivu lidského faktoru?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků C
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Vetchý, Pavel

Autor se zabývá marketingovou strategií společnosti IRD Group s.r.o.. Hlavní cílem této strategie je analyzovat současný stav a vypracovat návrhy na zlepšení marketingové strategie, která povede ke zvýšení povědomí o značce, ziskovosti a konkurenceschopnosti společnosti. Autor se snaží maximálně využít marketingových nástrojů, jak v standardním retailovém, tak i v online prostředí. Prezentované postupy v teoretické části jsou v souladu s cíli diplomové práce. Autor se snaží analyzovat a interpretovat zjištěné výsledky. Autor se mohl na základě zjištěných informací více zaměřit na dlouhodobější strategické dopady a jejich implementaci v praxi. Tato skutečnost je ovlivněna autorovou znalostí analyzované společnosti, zejména s finančními možnostmi rodinné společnosti. V oblasti návrhů se autor koncentruje na efektivní řízení komunikační a distribuční strategie společnosti. V distribuční strategii se autor zabývá zvýšením efektivity komunikace mezi kamenným a online obchodem a zlepšením procesu pokladního a skladového systému společnosti. V oblasti komunikační strategie je autorovou snahou navrhnout metody, jak vytvořit základy pro dlouhodobé a strategické budování brandu společnosti. Výsledky a návrhy autorovi práce jsou velmi konkrétní, mají časové limity, jsou reálné ve vztahu ke kapitálovým možnostem společnosti a je možné je průběžně vyhodnocovat a měřit.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji C
Splnění stanovených cílů A
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 110317